Ik heb een raar probleemke:
Ik heb een:
- Asus 6600 gt pci-e
- Asus 7800 Gt pci-e
- asus moederbord 1 met 478 p4 3.2ghz 1gb ram (waar normaal de 7800 gt opzit)
- asus moederbord 2 met 775 (denk ik) p4 3.0 ghz 1 gb ram (waar normaal de 6600 gt zit)
Deze videokaarten en moederborden zijn beide nog geen 2 maand oud.
Woensdag start ik moederbord 2 op met de 6600 gt, hij geeft een foutmelding:
Overcloacking failed blablabla, F1 to setup, F2 to load optimized blabla
Er was niets gedaan aan die computer, niet geprutst niet overgecloaced met moeite een beetje msn en limewire
Ik druk dus op F2 de pc herstart niet meer en wil alleen nog beeld geven op onboard vga
Ik steek dus de 6600 gt in mijn moederbord (waar de 7800 gt zat), hij start op zonder problemen. Ik steek dan de 7800 gt waar de 6600 gt zat (zonder problemen).
Nu steek ik weer de 6600 gt waar hij orgineel zat, weer geen beeld. Ik heb al bios gereset en al maar toch blijft hij geen beeld geven.
Weet iemand hier een logische verklaring voor (ja natuurlijk kan ik garantie opvragen, maar ge weet hoe land zoiets kan duren)
Ik heb een:
- Asus 6600 gt pci-e
- Asus 7800 Gt pci-e
- asus moederbord 1 met 478 p4 3.2ghz 1gb ram (waar normaal de 7800 gt opzit)
- asus moederbord 2 met 775 (denk ik) p4 3.0 ghz 1 gb ram (waar normaal de 6600 gt zit)
Deze videokaarten en moederborden zijn beide nog geen 2 maand oud.
Woensdag start ik moederbord 2 op met de 6600 gt, hij geeft een foutmelding:
Overcloacking failed blablabla, F1 to setup, F2 to load optimized blabla
Er was niets gedaan aan die computer, niet geprutst niet overgecloaced met moeite een beetje msn en limewire
Ik druk dus op F2 de pc herstart niet meer en wil alleen nog beeld geven op onboard vga
Ik steek dus de 6600 gt in mijn moederbord (waar de 7800 gt zat), hij start op zonder problemen. Ik steek dan de 7800 gt waar de 6600 gt zat (zonder problemen).
Nu steek ik weer de 6600 gt waar hij orgineel zat, weer geen beeld. Ik heb al bios gereset en al maar toch blijft hij geen beeld geven.
Weet iemand hier een logische verklaring voor (ja natuurlijk kan ik garantie opvragen, maar ge weet hoe land zoiets kan duren)