Toon posts:

Asus P4V800D-X

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag de Asus P4V800D-X in de Pricewatch staan en wilde even vragen of het een degelijk moederbord is, want op internet kan ik er niks tot weinig over vinden.

Ik heb nu een AGP moederbord (SiS 661FX/GX) en wil binnenkort de overstap maken naar PCI-E en te beginnen met een moederbord. Ik ga er geen high-end videokaart in zetten, maar wel iets van een 6600GT. Mijn specs zijn nu:

SiS 661FX/GX
Pentium IV 2.8 GHz
2x 512 MB Ram
Ati Radeon 9600 Pro

Hebben er andere mensen ervaring met de Asus P4V800D-X?

Verwijderd

Volgensmij zegt de prijs genoeg, voor dat geld krijg je echt geen goed stabiel moederbord. Ik heb zelf geen ervaring met dat ding, maar ik denk dat ik het wel weet..

• Marck21
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11-2011
Check de specs van dat board eens. Volgens heb je weer een AGP board gekozen :Y)

Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE

Verwijderd

Topicstarter
Het moederbord heeft een AGP én een PCI-E aansluiting.

En ik weet dat het een goedkoop moederbord is, daarom vroeg ik het hier ff. Maar is het moederbord misschien goed genoeg als je er geen high-end dingen op gaat aansluiten?

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Nee, PCI-e loopt op dit moederbord maar op 4x(!!!)
Ikzelf was er ook bijna zelf ingetrapt,
Nu heb ik een P4GPL-X gekocht, 60e...
Prima stabiel met redelijk wat OC functies, als ik jou was, zou ik hier voor gaan,

MVG, Bas

Verwijderd

4x, als je er dan een 7900GTX in zet is ie nog langzamer dan mijn x200 on-board chipje :P
Pagina: 1