Via Sandra lite kan ik er niet achter komen watvoor moederbord het precies is.
Maar iets in de trant van "Sony PCG-Z1RSP" mobo... meer staat er ook niet
de videocard is een ati mobility radeon
http://vaio.sony-europe.c...=ProductTechnicalFeatures
is de link naar de laptop op de sony site...
Alleen mijn beeld is heel vreemd... vreemd houdt in allerlei blauw/rode achtige kleuren in streepjes en blokken

ik kan er wel nog wel iets op zien maar het werkt totaal niet.
een extern beeldscherm werkt ook niet.
Dus de fout moet zijn bij mn videocard, het ligt ook niet aan de drivers... want in bios werkt is het beeld ook al slecht...
dus nu komt eigenlijk pas mn vraag, hij is nogal stom, ik durfde m al niet te plaatsen uit angst voor de moderators.. maar ik kan echt niets vinden met google.
- watvoor moederbord is het
- tentweede waar kan ik een dergelijk moederbord bestellen...
ik kan wel voor vele andere vaio's moederborden bestellen maar niet voor deze, ik ben al half intenet afgeweest.
of heeft iemand misschien een andere tip? of ken je iemand met een dergelijke defecte laptop en kan ik zijn moederbord overnemen
Alvast bedankt,
en mods, be kind
Maar iets in de trant van "Sony PCG-Z1RSP" mobo... meer staat er ook niet
de videocard is een ati mobility radeon
http://vaio.sony-europe.c...=ProductTechnicalFeatures
is de link naar de laptop op de sony site...
Alleen mijn beeld is heel vreemd... vreemd houdt in allerlei blauw/rode achtige kleuren in streepjes en blokken

ik kan er wel nog wel iets op zien maar het werkt totaal niet.
een extern beeldscherm werkt ook niet.
Dus de fout moet zijn bij mn videocard, het ligt ook niet aan de drivers... want in bios werkt is het beeld ook al slecht...
dus nu komt eigenlijk pas mn vraag, hij is nogal stom, ik durfde m al niet te plaatsen uit angst voor de moderators.. maar ik kan echt niets vinden met google.
- watvoor moederbord is het
- tentweede waar kan ik een dergelijk moederbord bestellen...
ik kan wel voor vele andere vaio's moederborden bestellen maar niet voor deze, ik ben al half intenet afgeweest.
of heeft iemand misschien een andere tip? of ken je iemand met een dergelijke defecte laptop en kan ik zijn moederbord overnemen
Alvast bedankt,
en mods, be kind
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 128471 op 19-05-2006 14:14 ]