asus n6800xt icm windows sp2 probleem

Pagina: 1
Acties:

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-07 21:24
heb een vaag probleem met mijn asus 6800xt. Mijn pc had een probleem met de voeding, dit is door de pcboer hersteld. Ik daarna weer de kaart erin gedaan, windows opnieuw geinstald, sp2 erop..........en daar gaat het fout.
Wanneer ik sp2 heb geinstald komt ik niet verder dan het windows laadscherm (daar bevriest ie) waar je de blauwe balk een paar keer heen en weer ziet gaan en daarna in het blauwe welkom scherm komt.

Vage is dat ie eerst wel gewoon op sp2 draaide, gebruik dezelfde drivers als toen. Heb em nu even los liggen en ben met mijn onboardkaart hier....

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Verwijderd

Dus hij bevriest? gewoon een statisch scherm? dus je ziet nog wel Wat. niet zoals bijvoorbeeld een GPU die geen signaal geeft. normale monitoren gaan daardoor in slaapstand.
Start windows nog wel gewoon op? dus ik bedoel niet de hele computer kapt ermee bij boot scherm?

Maar toch. dat hij met je Onboard wel werkt is vaag. heb je het al met een andere offboard kaart geprobeerd?

Een probleem met de voeding? heeft hij zichzelf opgeblazen ofzo? in dat geval zou hij enkele andere onderdelen van je PC ook schade berokkend kunnen hebben. ik weet niet wat SP2 intern zoal veranderd.

Ik neem aan dat je 6800 het wel gewoon doet zonder SP2?

Test je PC even met een andere offboard videokaart. dan kun je tenminste zeker zijn dat het aan je 6800 ligt. hoewel ik de relatie tussen jou kaart en SP2 niet zo snel kan leggen.

• Flipm0de
ik heb net de bios instellingen op 'load save failure' ofzo gezet, de standaardinstellingen dus. En toen deed ie het weer !! Ze hebben dus waarschijnlijk in de bios lopen rommelen in de shop.

Wel echt vaag, dat een biosinstelling ervoor kan zorgen dat ie niet compatible is met sp2, want op sp1 draaide ie gewoon goed.

Verwijderd

Wat was dan nou je voedingsprobleem dan?

Een harde laatste adem van je voeding in de vorm van een elektrische klap zou namelijk je bios nogal overhoop kunnen gooien (maat van me had niet eens meer een BIOS op zijn kaart staan na een Overlijdensritueel van zijn Qtec voeding :P)

• Flipm0de
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 16:21:
Wat was dan nou je voedingsprobleem dan?

Een harde laatste adem van je voeding in de vorm van een elektrische klap zou namelijk je bios nogal overhoop kunnen gooien (maat van me had niet eens meer een BIOS op zijn kaart staan na een Overlijdensritueel van zijn Qtec voeding :P)
ik weet niet precies wat het probleem was, pc schakelde telkens uit. Toen maar naar de shop gebracht en daar hebben ze de voeding veranderd.