PlaysForSure: oud nieuws!

Pagina: 1
Acties:

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
nieuws: Microsoft speelt het zeker

Dit bestaat echt al jaren, maar wordt nu gepresenteerd alsof het nu nieuw/nieuws is. Het enige dat Microsoft recent gedaan heeft is de Urge muziekwinkel geopend, die ze in Januari aangekondigd hebben.

Verwijderd

Burn them all! ;)
Nee hoor, dit is misschien inderdaad pure marketing, maar dat doet echt elk bedrijf. Vooral in de voedinssector is het erg populair om 'relaunches' te doen. Je gebruikt dan bijvoorbeeld een iets ander recept (er komen er toch altijd een aantal uit de research labs, dus is echt geen moeite), en je kan weer een mooie promotiecampagne opbouwen.
Of tweakers daar nu aan mee moet doen? Goh ja, ik denk dat niet veel mensen er al van gehoord hebben, en we weten nu hoe het in elkaar zit...
edit: typo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2006 16:04 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 16:04:
Of tweakers daar nu aan mee moet doen? Goh ja, ik denk dat niet veel mensen er al van gehoord hebben, en we weten nu hoe het in elkaar zit...
Juist. We zijn er en effet namelijk gewoon voor om de consument voor te lichten - en die consument gaat vroeger of later met dit logo geconfronteerd worden, want nieuw is afaik wel dat MS eea flink in de spotlights gaat zetten. Met de 'handige broertje/neefje/buurjongen'-reputatie van menig Tweaker is het volgens mij ook alleen maar prettig dat we even meedelen dat dit logo bestaat en waar het op slaat.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.