Alienware, Dell XPS 600 of andere machine

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik zit te denken om een nieuwe gamemachine te kopen, maar ook een waar ik andere zaken mee kan doen. Met name downloaden van bestanden, muziek afspelen, films kijken enz. Gewoon allround use, met nadruk op games.

Aangezien ik de economische levensduur van een machine op 4 jaar zet en nog wel eens wil uitbreiden, nieuwe videokaart, geheugen of processor.... zit ik te denken om een Alienware, Dell XPS of een andere mooie machine te kopen.

Heeft iemand advies voor mij ?

rkwinkel

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-02 22:09

Bio

Ik zou het niet doen, je betaalt met name bij alienware en de xps ook wel, ontzettend veel voor het labeltje. voor minder geld zet je zelf een betere pc in elkaar die IMO ook veel makkelijker te upgraden is.

Verwijderd

rkwinkel schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:48:
Ik zit te denken om een nieuwe gamemachine te kopen, maar ook een waar ik andere zaken mee kan doen. Met name downloaden van bestanden, muziek afspelen, films kijken enz. Gewoon allround use, met nadruk op games.

Aangezien ik de economische levensduur van een machine op 4 jaar zet en nog wel eens wil uitbreiden, nieuwe videokaart, geheugen of processor.... zit ik te denken om een Alienware, Dell XPS of een andere mooie machine te kopen.

Heeft iemand advies voor mij ?
Volg het advies van Jo-hannes op en stel er zelf een samen. Je krijgt veel meer voor je geld !

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-02 18:00
wat wil je er ongeveer voor uitgeven?
dan kan je een beetje kijekn wat er voor die prijs aan game Pc te halen is.

• rkwinkel
Ik zat aan een bedrag te denken van rond de € 2.000. Dit is zonder monitor.

rkwinkel

Verwijderd

dan kan je zowat de beste pc die er te krijgen is samenstellen

ik weet niet of je er een beetje verstand van heb, maar probeer eens wat samen te stellen
dan geven wij opmerkingen ed

• rkwinkel
dank je dat zal ik zeker doen.

rkwinkel

Verwijderd

rkwinkel schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:48:
Ik zit te denken om een nieuwe gamemachine te kopen, maar ook een waar ik andere zaken mee kan doen. Met name downloaden van bestanden, muziek afspelen, films kijken enz.
Echt? Dat zal dan toch wel niet lukken op een gamemachine, dat is echt wel de beperkende eis van je systeem...
8)7 8)7 8)7

Wat je hier toch tegenwoordig allemaal leest.

Verwijderd

idd..voor die zaken die opgenoemd worden.. hoef ik geen 2.000 euro neer te leggen.Ben wel voor 900 euro klaar ;) .1100 misschien met monitor

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 16:24:
idd..voor die zaken die opgenoemd worden.. hoef ik geen 2.000 euro neer te leggen.Ben wel voor 900 euro klaar ;) .1100 misschien met monitor
Waarbij je even vergeet dat hij er 4 jaar mee wil doen. :) Dan kom je toch bij behoorlijk high-end spul uit, en dan moet je alsnog maar afwachten of je het red met 2000 euro en of dat het dan 4 jaar meekan.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

rwinkel, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.