Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

3 weken wachten op reparatie (onder garantie)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.607 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 19:45
ruim 1,5 maand geleden kocht ik een Opel Astra uit 1994. Tijdens de proefrit leek alles ok. Toen ik hem meenam en de snelweg op ging, begon het stuur bij 110km-130km/u als een bezetene te trillen. Ik ging er zelf van uit dat dit te maken had met uitlijning & balancering. Dus dat heb ik bij de locale kwik-fit maar even laten doen a 50 euro.

Het probleem was echter niet opgelost, de dag erna direct de garage gebeld waar de auto gekocht is, en een afspraak gemaakt. Ze balanceerden hem opnieuw, maar helaas, het probleem was niet opgelost. Het zou 'velgenwerk' zijn. Goed, ik rondzoeken naar velgen, uiteindelijk had de garage zelf voor 80 euro voor mij stalen velgen. Deze zijn eronder gezet, maar helaas, weer niet opgelost.

De auto is toen daar achtergelaten en ik heb een afgetrapte leenwagen meegekregen.

Nadat ik een week niets gehoord had, belde ik nog maar eens, en men zei dat ze de as vervangen hadden maar dat het niet opgelost was, en dus gingen ze verder zoeken. 2 dagen erna weer gebeld;

"nee, bezig, nog geen idee"

ondetussen zijn er 1,5 week voorbij, dus ik bel weer, en weer. Ik krijg te horen dat het de versnellingsbak zou zijn (mooi, hebben we garantie op _/-\o_ ) en dat ze in deze week een andere bak binnenkrijgen van een andere opel die een slecht carosserie heeft. Deze wordt er dan onder gezet en dan moet het opgelost zijn..

Er zijn nu 3 weken voorbij, heb woensdag gebeld en toen zou hij 'een dezer dagen' klaar zijn. Ik begin dit zat te worden. Volgens de wet moet de garage het probleem binnen een 'redelijke termijn' oplossen of de wagen terugnemen.

Mijn probleem is, wat doe ik nu. Bellen, boos worden en hopen dat ie af gemaakt wordt?

of langsgaan en de koop ontbinden?

optie 3? welke opties heb ik nog meer?

wordt er in ieder geval flink gek van.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Mja je hebt toch een leen auto dus wat is het probleem?

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

ik vind dat de garage nog aardig wat moeite doet voor een auto van (2006-1994) 12 jaar oud.

Je hebt al een nieuwe as, nieuwe versnellingsbak, hij is uitgelijnd (ik zou direct terug zijn gegaan, niet eerst naar de kwikfit)

ik zou ze nog even wat tijd geven, en als het nu niet is opgelost eens rustig met de garage om de tafel gaan zitten wat er nu aan de hand is en wat ze eraan gaan doen. Rustig praten werkt (meestal) beter dan boos worden.

en je moet ook bedenken dat ze moeten wachten op onderdelen, moeten kijken of 't goed is, kijken wat 't dan kan zijn, onderdelen zoeken/wachten etc.
Voor een enkele duidelijke reparatie is het i.d.d. wel lang, maar voor zo'n (vaag) probleem wat (blijkbaar) moeilijk te vinden is, kan het wel 's even duren.

[ Voor 26% gewijzigd door J2pc op 19-05-2006 10:52 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• Tasma
andreict schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:45:
Mja je hebt toch een leen auto dus wat is het probleem?
probleem is, dat ik geld heb neergelegd voor een auto, die auto, en niet voor deze leenauto. En dat ze mij iedere keer beloven dat hij 'morgen' klaar is.

waarom ik eerst naar de kwik ben gegaan, is omdat ik 80km verderop woon.

Ik blijf overigens altijd rustig :) maar 3 weken vind ik gewoon aan de lange kant. De leenwagen is echt afgetrapt en sinds gisteren ratelt er iets (dynamo lijk het wel). Dus ik moet eigenlijk sowizo terug.

[ Voor 23% gewijzigd door Tasma op 19-05-2006 10:57 ]

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

hmja, kan ik begrijpen ;)

En als ze iedere keer zeggen dat hij 'morgen' klaar is (heel vervelend), zou ik gewoon de naam van degene opschrijven die dat gezegd heeft, ernaartoe gaan en zeggen dat je je auto op komt halen. Als hij niet klaar is, vraag je naar degene die heeft gezegd dat hij klaar zou zijn, en ga je met hem babbelen. Kom je er met hem niet uit? vraag naar de baas, leg hem de zaak voor en hopelijk kom je er met hem wel uit.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• Tasma
J2pc schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:58:
hmja, kan ik begrijpen ;)

En als ze iedere keer zeggen dat hij 'morgen' klaar is (heel vervelend), zou ik gewoon de naam van degene opschrijven die dat gezegd heeft, ernaartoe gaan en zeggen dat je je auto op komt halen. Als hij niet klaar is, vraag je naar degene die heeft gezegd dat hij klaar zou zijn, en ga je met hem babbelen. Kom je er met hem niet uit? vraag naar de baas, leg hem de zaak voor en hopelijk kom je er met hem wel uit.
ik bel enkel met de baas, aangezien de rest het 'niet weet'. De garagevloer 'leider' zegt regelmatig morgen morgen, de baas zegt 'dit weekend' 'een dezer dagen'. erg vervelend.

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

vraagje (zomaar tussendoor)
zijn de banden al eens vervangen voor tijdens al deze reparatie pogingen?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Tasma
paQ schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:00:
vraagje (zomaar tussendoor)
zijn de banden al eens vervangen voor tijdens al deze reparatie pogingen?
ja, door 4 dezelfde nieuwe banden.

banden
velgen
as
lager weet ik niet zeker maar is een apk punt, en hij is 'gekeurd bij aflevering'
en dan nu de bak hopenlijk.

wat ook vervelend is, de garage garandeerde mij dat het 'velgen werk' was en ik had dus al bijna voor 300,- nieuwe velgen gekocht.Ik belde de garage voor een 'tegemoetkoming' en die had toen nog wel 4 velgen liggen voor 80 euro. Gedaan, maar dat is het dus niet, dus die 80 euro wil ik dan wel terug (ligt daar nog) :/

[ Voor 39% gewijzigd door Tasma op 19-05-2006 11:04 ]

• paQ
  • Nu online

paQ

ja het enige wat ik me dan nog kan voorstellen is idd je koppeling / vliegwiel achtige situatie, maar wordt dat niet meer een toerenpunt dan? ipv een snelheidsafhankelijk iets...

zijn de wielen al een keer aan de auto gebalanceerd?

[ Voor 14% gewijzigd door paQ op 19-05-2006 11:06 ]

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 22:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

J2pc schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:49:
ik vind dat de garage nog aardig wat moeite doet voor een auto van (2006-1994) 12 jaar oud.

Je hebt al een nieuwe as, nieuwe versnellingsbak, hij is uitgelijnd (ik zou direct terug zijn gegaan, niet eerst naar de kwikfit)
Hum. Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om een auto te verkopen die zo'n duidelijk gebrek heeft? Je hoeft maar een proefrit op redelijke snelheid te houden om dat te merken. Waarom heeft die garage dat niet opgemerkt? En als ze het wel hebben opgemerkt: waarom proberen ze de auto dan toch te verkopen?

Ik vind dat de garage niet meer dan zijn plicht doet. Ik neem tenminste aan dat dit allemaal onder garantie valt en niets kost.
Anders: terug die auto en je geld terugeisen.
Als de garage je steeds een rekening stuurt word je flink genaaid.

Signatures zijn voor boomers.

• Tasma
Maasluip schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:08:
[...]
Hum. Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om een auto te verkopen die zo'n duidelijk gebrek heeft? Je hoeft maar een proefrit op redelijke snelheid te houden om dat te merken. Waarom heeft die garage dat niet opgemerkt? En als ze het wel hebben opgemerkt: waarom proberen ze de auto dan toch te verkopen?

Ik vind dat de garage niet meer dan zijn plicht doet. Ik neem tenminste aan dat dit allemaal onder garantie valt en niets kost.
Anders: terug die auto en je geld terugeisen.
Als de garage je steeds een rekening stuurt word je flink genaaid.
Het probleem doet zich vreemd genoeg niet altijd voor. Wij hebben proefgereden tot 80km/u (snelweg was 10km verderop). En toen merkte je het niet, altans, als je er niet van weet. Nu je het weet, voel je dan ook al een 'trilling'. Maar je kan er echt NIET 110 mee rijden, het trilt zo erg dat je in je achteruitkijkspiegel alleen maar wazige auto's ziet. Borden lezen is lastig.

Wat betreft garantie:
Als hij nou -eindelijk- eens af is, moeten ze ook niet proberen om een rekening te sturen nee.

[ Voor 7% gewijzigd door Tasma op 19-05-2006 11:13 ]

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:10
Wanneer jij de beschikking hebt over een leenauto *en* de garage alles eraan doet om het probleem op te lossen, is er geen grond om ontbinding te eisen.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• Tasma
StevenK schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:12:
Wanneer jij de beschikking hebt over een leenauto *en* de garage alles eraan doet om het probleem op te lossen, is er geen grond om ontbinding te eisen.
maar hoe weet je dat de garage er 'alles' aan doet? is 3 weken niet een indicatie dat er niet 'alles' aan gedaan wordt?

wanneer dan wel? 4 weken?

de eigenaar heeft gezegd dat ze het 'ergens tussendoor' moeten doen. De enige reden daarvoor die ik mij kan voorstellen is omdat ze er niets aan verdienen.

[ Voor 19% gewijzigd door Tasma op 19-05-2006 11:15 ]

• paQ
  • Nu online

paQ

stel voor hem eens naar een andere garage te brengen.
frisse blik en zo :)

bij die 110
trilt het stuur echt hevig? of is het de gehele auto die gewoon bibbert?

• Tasma
paQ schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:15:
stel voor hem eens naar een andere garage te brengen.
frisse blik en zo :)

bij die 110
trilt het stuur echt hevig? of is het de gehele auto die gewoon bibbert?
het stuur, en -ook- de hele auto. Maar het heftigst is het stuur zelf. Je handen shaken zichtbaar op en neer.

alsof je een powerplate vasthoudt.

[ Voor 5% gewijzigd door Tasma op 19-05-2006 11:18 ]

• StevenK
Tasma schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:13:
[...]

maar hoe weet je dat de garage er 'alles' aan doet? is 3 weken niet een indicatie dat er niet 'alles' aan gedaan wordt?

wanneer dan wel? 4 weken?
De tijd is misschien wat lang, maar juist *omdat* jij een leenauto hebt, kan je niet in redelijkheid van de garage verwachten dat ze betaalde uren omzetten in gratis uren.

Uit je relaas blijkt dat ze vanalles vervangen en *blijven* zoeken.
de eigenaar heeft gezegd dat ze het 'ergens tussendoor' moeten doen. De enige reden daarvoor die ik mij kan voorstellen is omdat ze er niets aan verdienen.
En dat is toch ook logisch ? Zou je geen leenauto hebben, dan zou dat niet redelijk zijn, maar ik vind dat je de garagehouder ook de ruimte moet geven om zijn kosten beperkt te houden.

Kennelijk is er sprake van een probleem dat moeilijk te vinden is, ook al omdat, zoals jij aangaf, het probleem zich niet altijd voor doet.

En voor het juridische: je kunt de garage een termijn stellen waarbinnen het probleem definitief opgelost moet zijn. Lukt dat niet, dan kun je de koop ontbinden.

• paQ
  • Nu online

paQ

Tasma schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:16:
[...]

het stuur, en -ook- de hele auto. Maar het heftigst is het stuur zelf. Je handen shaken zichtbaar op en neer.

alsof je een powerplate vasthoudt.
wat vaag joh :?

als het ZO heftig is, lijkt er inderdaad iets mis te gaan bij de aandrijving...

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Tasma schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:12:
[...]

Het probleem doet zich vreemd genoeg niet altijd voor. Wij hebben proefgereden tot 80km/u (snelweg was 10km verderop). En toen merkte je het niet, altans, als je er niet van weet.
Ik ga je niet flamen voor het feit dat je geen goede proefrit gemaakt hebt :> maar die garage moet beter weten. Dat is net zoals software testen en alleen de meest simpele dingen doen en dan op je kop krijgen dat er nog bugs in zitten "ja, maar, normaal doe je dat toch nooit!?!"

BTW: proefrit mag gerust een uur duren hoor, daar moet je je niet voor generen.

Ik heb het zelf ook meegemaakt hoor, duidelijke gebreken waarvan je je afvraagt hoe je ze kunt missen. Proefrit gemaakt, geef flink gas, koppeling slipt. Hoe krijg je het voor elkaar om zo'n auto iemand mee te geven. :(
Verkoper: "Oh? Daar had ik niks van gemerkt?". Uh-huh. Als je rijdt zoals mijn oma, dan merk je het niet nee.

• StevenK
paQ schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:24:
[...]

Wat zou er dan mis moeten gaan ? Of heeft zo'n Opel ook al een tweemassavliegwiel ?

Enige waar ik dit van ken is van de rallyauto. Het wil nog wel eens gebeuren dat ik op onverhard in één van de wielen zoveel zand opschep, dat daardoor één van de wielen zo erg uit onbalans raakt, dat ik niet harder dan 80 kan rijden, omdat het stuur bijna uit je handen geslagen wordt.

Maar ik kan me niet voorstellen hoe je onder normale omstandigheden ineens zoveel onbalans zou kunnen krijgen.

• Tasma
Maasluip schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:25:
[...]
Ik ga je niet flamen voor het feit dat je geen goede proefrit gemaakt hebt :> maar die garage moet beter weten. Dat is net zoals software testen en alleen de meest simpele dingen doen en dan op je kop krijgen dat er nog bugs in zitten "ja, maar, normaal doe je dat toch nooit!?!"

BTW: proefrit mag gerust een uur duren hoor, daar moet je je niet voor generen.

Ik heb het zelf ook meegemaakt hoor, duidelijke gebreken waarvan je je afvraagt hoe je ze kunt missen. Proefrit gemaakt, geef flink gas, koppeling slipt. Hoe krijg je het voor elkaar om zo'n auto iemand mee te geven. :(
Verkoper: "Oh? Daar had ik niks van gemerkt?". Uh-huh. Als je rijdt zoals mijn oma, dan merk je het niet nee.
1e proefrit die ik ooit gedaan heb :/ vandaar. Daarnaast de garage geinformeerd dat ik er mee op vakantie wil etc, en hij heeft mij verzekerd dat dat probleemloos kan.

Zojuist gebeld over de ratel in de leenauto:

reactie

tja. ehm. .rij er maar mee door..

vroeg nog even naar de opel en die zou hij morgen proberen af te hebben. Wederom. Ik snap niet dat de garage er zelf niet gewoon snel vanaf wil.. zoiets los je toch op zodat je er vanaf bent?

• Chevy454
  • Niet online
Motorsteunen nog wel in orde?
Wat auto's zijn ongelofelijke kutdingen welke niet eens degelijk gebalanceerd moeten worden, ze worden immers niet star opgehangen.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Tasma
paQ schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:24:
[...]

ze namen het ook niet zo 1,2,3 van me aan, pas na een proefrit door de garagehouder waren ze het met mij eens..

hij is ook al aan de auto gebalanceerd en dat loste het deels, maar niet voldoende op volgends de garage.

• Tasma
Chevy454 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:37:
Motorsteunen nog wel in orde?
Wat auto's zijn ongelofelijke kutdingen welke niet eens degelijk gebalanceerd moeten worden, ze worden immers niet star opgehangen.
motorwat :D

heb ik ze nog niet over gehoord. Ik wil dat het de bak is, dat is garantie zonder gezeur. Als het iets anders is krijg ik strijd over de rekening etc.

• Part
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04

Part

Helemaal niets.....

Optie 3.

Vraag een leenauto die minstens even goed of beter is als deze.
Dan maakt het niet uit hoelang ze er over doen.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:23

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Tasma schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:38:
[...]
heb ik ze nog niet over gehoord. Ik wil dat het de bak is, dat is garantie zonder gezeur. Als het iets anders is krijg ik strijd over de rekening etc.
Je wilt je auto toch gewoon klaar ongeacht wat er defect aan is?

[ Voor 5% gewijzigd door Question Mark op 19-05-2006 13:05 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Question Mark schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:05:
[...]
Je wilt je auto toch gewoon klaar ongeacht wat er defect aan is?
vast wel, maar als 't de bak is wordt 't gewoon zonder gezeur voor 'm gefixed
en krijgt ie z'n eigen auto dus terug, anders is 't weer afwachten ;)

[ Voor 44% gewijzigd door J2pc op 19-05-2006 13:44 ]

• paQ
  • Nu online

paQ

StevenK schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:28:
[...]

Wat zou er dan mis moeten gaan ? Of heeft zo'n Opel ook al een tweemassavliegwiel ?
VW Bora had dat ook.
met een vloeistof erin, die blijkbaar kon 'slijten' en zo het vliegwiel uit onbalans kon raken.

• Tasma
J2pc schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:44:
[...]

vast wel, maar als 't de bak is wordt 't gewoon zonder gezeur voor 'm gefixed
en krijgt ie z'n eigen auto dus terug, anders is 't weer afwachten ;)
precies, anders is het zo'n gedoe.

• Tasma
Part schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:50:
Optie 3.

Vraag een leenauto die minstens even goed of beter is als deze.
Dan maakt het niet uit hoelang ze er over doen.
dat is inderdaad ook een goede optie. Toch nog eens bellen maandag.

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:38
Waarom zetten ze overgens een 2de hands versnellingsbak onder je auto??
Garantie is staat toch gelijk aan "nieuw"???

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:01
Dat zien veel mensen ook verkeerd. Hij heeft recht op een vervangende versnellingsbak zodat z'n auto het (hopelijk) naar behoren gaat doen. Mocht er geen 2ehandse fatsoenlijke bak te vinden zijn dan kan de garage altijd nog opteren voor een nieuwe, al zullen ze dat uit kosten oogpunt niet snel doen....

• Tasma
nu al 4 weken en 2 dagen, en 1 leenauto later.

De remmen van de 1e leenwagen hielden er na 2.000km spontaan mee op.. erg fijn als je wilt remmen bij het stoplicht en gewoon 30-50m doorslipt en uiteindelijk met de handrem tot stilstand komt op een meter van voorbijrazend verkeer.. :(

nu een volkswagen vento uit 1996, met 150K op te teller, deze is wel vergelijkbaar met onze eigen auto.

gister gebeld, kreeg de reactie "je rijdt toch nog" te horen, hij zou nu vanavond gemaakt worden aldus de eigenaar van de garage.

Ik wacht deze week af, maar 5 weken is echt -te- lang voor een reparatie naar mijn mening.

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Tasma schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:40:

Ik wacht deze week af, maar 5 weken is echt -te- lang voor een reparatie naar mijn mening.
Ja. Garage in gebreke stellen (vanwege de verkoop van een ondeugdelijke auto en het niet in orde kunnen brengen van die auto) en de koop ontbinden.
Ik weet niet of je een rechtsbijstandverzekering hebt, de mensen daarvan zullen je erbij kunnen helpen, want die garagehouder zal waarschijnlijk tegenstribbelen.

Je kunt er donder op zeggen dat deze auto een flinke schade heeft gehad.

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:49

BeaM-R

Powerrrrr

Uit je verhaal haal ik dat er nu een 2e hands versnellingsbak onder komt uit een schadebak?
Hier zou ik ook niet mee accoord gaan. Hoe lang houd dat ding het uit? Stel je hebt 3 maanden garantie en over 4 maanden is die bak ook gaar.

Mogen ze wel zomaar een 2e hands bak er onder zetten als het garantie is?

BTW: Dit lijkt me niks met de bak te maken. Ik denk eerder aan iets van de ophanging of het al genoemde trillend vliegwiel. Hoeveel kilometer heeft de auto gelopen?

[ Voor 22% gewijzigd door BeaM-R op 30-05-2006 15:22 ]

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• paQ
  • Nu online

paQ

vliegwiel zit aan het einde van de drukgroep. (toch?)
dus toch een beetje 'bak' imo

2 maassluip:
eens!
geef aan dat je ze in gebreke stelt, stel DUIDELIJK een laatste eis en kondig aan dat je de koop ontbindt!

• Tasma
ga ik morgen allemaal doen, ik ga langs, eerst mijn spullen uit die auto halen, en -dan- aankondigen dat ik een laatste eis stel en aankondig de koop te ontbinden.

• Meneer aard
  • Nu online

Meneer aard

Porsche rulez!

Je zou evt bij twijfel, of straks verder een keuring instantie kunnen inschakelen die je auto eens doorlopen op (hopelijk niet) nog meer verborgen gebreken. Dekra of de ANWB zijn vrij goed, enkel voor wat specialere auto`s is de anwb niet echt goed in, voorkeur gaat daarvoor uit naar de Dekra. Dat is wel iets duurder (categorie auto`s) http://www.dekra.nl/ .

Het zouden evt ook je motorsteunen kunnen zijn, dat hoor je en merk je heel goed in de auto (trilling vooral bij x aantal toeren).

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Tasma
Ik ben langsgeweest, toen ik kwam aanlopen was de eigenaar buiten bezig en die verteld me dat de auto -net- klaar was.

Dus ik testen, en voor het 1e kwartier reed hij heel fijn, maar daarna begon het getril weer. Dus ik weer terug. De eigenaar geloofde het niet, en wilde er zelf mee rijden dus nam ik hem mee in de wagen..

Gelukkig deed het probleem zich bij hem ook voor, waarna hij in de garage 2 personeelsleden er op aansprak.

Er is nu afgesproken dat de wagen Dinsdag klaar is (dan kon ik langskomen ivm werk), als hij niet af is dan krijg ik mijn geld terug.

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 16:26

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Hier wordt je ook niet echt vrolijk van. Hopen dat ze het niet met even voor een maand fixxen.

.

• Meneer aard
  • Nu online

Meneer aard

Porsche rulez!

paQ schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:14:
vliegwiel zit aan het einde van de drukgroep. (toch?)
dus toch een beetje 'bak' imo

2 maassluip:
eens!
geef aan dat je ze in gebreke stelt, stel DUIDELIJK een laatste eis en kondig aan dat je de koop ontbindt!
Vliegwiel zit voor de koppeling, dat zorgt ervoor dat je motor netjes stationair blijft lopen zonder gaan schommelen ofsow, het is zeg maar een energie plaat die je motor netjes houd draaien. Zit wel een flink gewicht achter, zeker bij grote comfort auto`s waar ze de trillingen tot een minimum willen houden.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Tasma
AkroBatik schreef op zondag 04 juni 2006 @ 17:57:
Hier wordt je ook niet echt vrolijk van. Hopen dat ze het niet met even voor een maand fixxen.
dan rij ik dat ding dus echt bij de eigenaar naar binnen })

Heb hem terug, en hij doet het perfect, nu hopen dat dat zo blijft!

• StevenK
Tasma schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:08:
[...]

dan rij ik dat ding dus echt bij de eigenaar naar binnen })

Heb hem terug, en hij doet het perfect, nu hopen dat dat zo blijft!
Hebben ze ook nog gezegd wat 't was ?

• Tasma
StevenK schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:10:
[...]

Hebben ze ook nog gezegd wat 't was ?
'de versnellingsbak'

was het antwoord, zou vervangen zijn door een andere. Er stond inderdaad wel een andere opel astra in de garage waar het een en ander miste.
Pagina: 1