Toon posts:

Amd of Intel?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga hier geen configuratie neerzetten.

Mijn vraag:

Is het waard om een AMD te nemen als er ik nauwelijks mee ga gamen? Het is puur voor internet, branden, downloaden (bittorrent, limewire), solidworks (cadprogramma), office, etc. Alles behalve games.

Verwijderd

Budget? Wat wil je voor de rest voor een hardware? Hoe lang moet die pc mee?

Maar correct me if i'm wrong, maar Intel is wat beter in rendering zoals je bij CAD doet.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2006 10:29 ]

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:16

Sjaak_Afhaak

Bleh!

je hangt volgens mij veel te veel op het 'feit' dat AMD in sommige gevallen net een procentje sneller is in games dan Intel. Als je je pc gebruikt voor de bovenstaande doeleinden, voldoet praktisch elk type processor.

Hier staat tekst

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-02 19:30

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die pc voorlopig een half jaar- jaar nodig. Ik ga daarna overstappen op een laptop. Voor de tussentijd wil ik het tijdelijk kunnen gebruiken voor de uni. Wat betreft budget: low-end. Ben nog een student.

Ik zit met deze vraag omdat Amd de hemel in wordt geprijsd wat betreft games. Ik vraag me dus af of ik hieraan iets heb als ik nauwelijs zal gamen. Ik zag dat sommige celerons Amd Athlon's voorbij vlogen op gebied van office applicaties.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:29:
Ik heb die pc voorlopig een half jaar- jaar nodig. Ik ga daarna overstappen op een laptop. Voor de tussentijd wil ik het tijdelijk kunnen gebruiken voor de uni. Wat betreft budget: low-end. Ben nog een student.

Ik zit met deze vraag omdat Amd de hemel in wordt geprijsd wat betreft games. Ik vraag me dus af of ik hieraan iets heb als ik nauwelijs zal gamen. Ik zag dat sommige celerons Amd Athlon's voorbij vlogen op gebied van office applicaties.
Ga voor de BBG van de budget. Kies daar je hardware uit en je hebt een budget pc. Deze zou je eventueel kunnen verkopen zodra je de laptop gaat halen.

Verwijderd

budget en toch snel.
Die ene overclock koning mss?

De Pentium D 805, de nieuwe overklokkoning? Deel 2

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Er zijn zoveel reviews over AMD vs Intel te vinden ;)

Zoek daar eens op, dit topic gaat op slot wegens gebrek aan eigen inzet

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.