Hallo,
Voor m'n site wil ik dynamisch een table maken met JavaScript, en deze in m'n pagina plaatsen, maar om de een of andere reden wil dit niet werken in IE, en wel in FF. Een forumsearch levede bitterweinig op
hier is m'n code (wat vereenvoudigd though):
Het vreemde is dat als ik in m'n DOM kijk, de table wel aanwezig is. maar ik zie hem niet in m'n browser.
weet iemand raad?
Voor m'n site wil ik dynamisch een table maken met JavaScript, en deze in m'n pagina plaatsen, maar om de een of andere reden wil dit niet werken in IE, en wel in FF. Een forumsearch levede bitterweinig op
hier is m'n code (wat vereenvoudigd though):
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| function CreateTable(sNaam, sAuteur, sBeschrijving, i) { /* sNaam, sAuteur en sBeschrijving zijn 3 strings, i is een integer (teller die ik meegeef uit de oproepende functie)*/ //Aanmaken van m'n table zelf oTutTable = document.createElement("table"); //aanmaken van een table row oTutTable.appendChild(createTableRow(sNaam, "Naam")); oTutTable.appendChild(createTableRow(sAuteur, "Auteur")); oTutTable.appendChild(createTableRow(sBeschrijving, "Beschrijving")); //Table toevoegen in div met id "tutItem + i" (worden dynamisch een stuk of 5 van gamaakt , vandaar de +i) document.getElementById("tutItem" + i).appendChild(oTutTable); } function createTableRow(sWaarde, sItem) { //Table Row maken oTR = document.createElement('tr'); //Table Data 1 bevat de string "Naam" oTD1 = document.createElement('td'); oTD1.appendChild(document.createTextNode(sItem)); //Table Data 2 bevat de eigenlijke waarde oTD2 = document.createElement('td'); oTD2.appendChild(document.createTextNode(sWaarde)); oTR.appendChild(oTD1); oTR.appendChild(oTD2); return oTR; } |
Het vreemde is dat als ik in m'n DOM kijk, de table wel aanwezig is. maar ik zie hem niet in m'n browser.
weet iemand raad?