Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Agendapunten op achtergrond bij SonyEricsson W810i

Pagina: 1
Acties:

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topicstarter
Ik heb naar volle tevredenheid nu de SonyEricsson W810i (zie voor algemene discussie: dit topic), maar mis eigenlijk heel heftig 1 plugin of functie: Dat is namelijk het zien van de eerste 3 of 4 agendapunten op de achtergrond van het display als de telefoon aanstaat.

Ik bedoel dus zon functionaliteit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7e90b39fccd2d2d1eb68946e19081714/full.png
Photoshopje uiteraard

offtopic:
Dit thema is overigens van GSL en staat hier gepost

ik heb al flink rond lopen speuren naar java plugins en thema's, maar als je zoekt met google kom je ongeveer altijd uit op een mac OSX plugin en bij thema's heb je eigenlijk (onder de ENORME stortvloed) alleen maar thema's die op uiterlijk gebaseerd zijn. Ook de thematopics hier gaan alleen over uiterlijke kenmerken, en die vind ik wel prima (wel een mooi Mac OSX thema gevonden ;)).

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die de agendafunctie van de telefoon wat intensiever wil gaan gebruiken en dat er niemand is die zo'n plugin gemaakt heeft, maar ik lijk hem niet te kunnen vinden. Heeft iemand enig idee of dit uberhaupt mogelijk is met dit toestel?

[ Voor 25% gewijzigd door JvS op 19-05-2006 00:07 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp