Virussen? Scan ze hier!
dat heb ik als ik met opera 5.02 ga browsen. Dan krijg ik de melding of ik / wil downen. Met IE werkt alles goed.
Vreemde foutmelding, vreemd ook dat jij vaker van die foutmeldingen krijgt, ben je er vatbaar voor ofzo?
Bericht hierboven
hmm ik download het altijd ff helemaal 
ehm nee ik heb het nooit gehad eigenlijk, zou ook niet weten waar het aan ligt.
ehm nee ik heb het nooit gehad eigenlijk, zou ook niet weten waar het aan ligt.
Verwijderd
dit komt meestal door problemen met de proxy waarlangs je surft. proxy uit zetten helpt meestal wel.
Erg vreemd dan dat ik het alleen met Opera soms heb, en niet met IE, en beiden zonder proxy...Op donderdag 25 januari 2001 21:01 schreef Paz het volgende:
dit komt meestal door problemen met de proxy waarlangs je surft. proxy uit zetten helpt meestal wel.
Jammer, maar helaas, ik gebruik geen proxy.Op donderdag 25 januari 2001 21:01 schreef Paz het volgende:
Virussen? Scan ze hier!
goh, da's echt balen voor je wildhagen. echt..
Ik heb nergens last van met IE5.5 SP1 op Win2k SP1.Op donderdag 25 januari 2001 18:35 schreef wildhagen het volgende:
Hmm, als ik met IE 6.0 (uit Whistler) of IE 5.5 SP1 (Win2K SP1) naar http://gathering.tweakers.net ga, word me gevraagd of ik GoT ff wil downloaden to disk? (Nee dus, met ISDN)
Is er een probleempje? Opera 5.02 gaat overigens wél goed.
Wildhagen, je kunt in jouw geval beter GoT in boekvorm kopen + een update abbonnement (wekelijks)
Pagina: 1