Toon posts:

[iTunes] Library opnieuw aanmaken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn iTunes library op de PC opnieuw laten aanmaken die gebaseerd is op de info op mijn iPod.

Ik heb namelijk niet alle muziekfiles op de pc staan maar wel op de iPod. Soms heb ik informatie alleen op mijn iPod verandert (compilatie op ja gezet, genre, dubbele artiesten door tikfouten) etc. Alleen die informatie kan ik niet ook veranderen in de library op de pc omdat de muziekbestanden niet meer op de pc staan.

Hierdoor heb ik een verschil in de library op de pc en die van de ipod, en die is behoorlijk irritant want ik heb bv de compilatie vink pas later ontdekt, waardoor ik in de library op de pc zo'n 523 artiesten heb die ik helemaal niet wil zien als aparte artiest maar allemaal onder "Compilation".

Ik kan en wil de muziekbestanden ook niet meer op de pc hebben omdat ik de ruimte daarvoor niet heb.

Ik heb flink zitten zoeken, maar kan alleen maar info vinden hoe de muziek van de ipod naar de pc te kopieren (en daarmee ook een library) maar ik kan maar niet vinden hoe ik alleen de library kopieer.

Heeft iemand een idee? 8)7