Hallo iedereen die dit leest.
Sinds zaterdag 13 mei heb ik een nieuwe videokaart gehaald, de 6800 XT 512Mb.
Maar sinds ik met die kaart Battlefield 2 speel loopt het spel om de haverklap vast,
Dan ben ik dus aan het spelen en slaat het spel compleet vast zonder stoteringen van te voren of dat je het kan merken dat er iets gaat gebeuren vervolgens kan ik na soms 10 soms 20 seconden gewoon weer normaal verder spelen , maar het blijft zich steeds herhalen en soms ook steeds vaker achter elkaar.
Ik heb alles zowat gecontrolleerd. En ik speel met de minimum instellingen.
- Drivers zijn goed!
- Het is een schone windows install met SP2
- Mijn mobo ondersteund AGP 8x en heeft de goeie drivers,
- P4 processor.
Ik denk dat het aan de videokaart ligt maar zo het echt niet weten met de ATI Readon 9600 - 512MB
Kon ik wel gewoon normaal spelen met minimum settings zonder dat het spel bleef hangen.
Alvast bedankt voor iedereen die kan helpen
Sinds zaterdag 13 mei heb ik een nieuwe videokaart gehaald, de 6800 XT 512Mb.
Maar sinds ik met die kaart Battlefield 2 speel loopt het spel om de haverklap vast,
Dan ben ik dus aan het spelen en slaat het spel compleet vast zonder stoteringen van te voren of dat je het kan merken dat er iets gaat gebeuren vervolgens kan ik na soms 10 soms 20 seconden gewoon weer normaal verder spelen , maar het blijft zich steeds herhalen en soms ook steeds vaker achter elkaar.
Ik heb alles zowat gecontrolleerd. En ik speel met de minimum instellingen.
- Drivers zijn goed!
- Het is een schone windows install met SP2
- Mijn mobo ondersteund AGP 8x en heeft de goeie drivers,
- P4 processor.
Ik denk dat het aan de videokaart ligt maar zo het echt niet weten met de ATI Readon 9600 - 512MB
Kon ik wel gewoon normaal spelen met minimum settings zonder dat het spel bleef hangen.
Alvast bedankt voor iedereen die kan helpen