Toon posts:

letters Dinovo laten los

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds 3 maanden een logitech Dinovo notebook serie.
Het probleem is dat ik de letters los laten.
Zo is de "S" toets helemaal weg en egint nu ook de "D" "W" en "A" toets.
Dit zijn voornamelijk de game toetsen.
Nu baal ik best wel eigenlijk aangezien mijn oude MS toetsenboord nog alle letters had na 5 jaar.
En dit toetsenboord was dan ook iets van €90 , niet bepaald goedkoop.
Valt dit gewoon onder garantie of kunnen ze moeilijk doen dat het alleen die toetsen zijn?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt van een keyboard verwachten dat het gebruikt wordt om op te tikken en als daardoor de letters slijten ligt dat niet in verwachting van het product.
Je zult dus gewoon garantie moeten krijgen.

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-02 08:47
Zou eerst even contact opnemen met Logitech hierover, als zij aangeven dat dit garantie is er mee naar de winkel gaan.

Verwijderd

Dit gebeurd wel eens vaker met toetsenborden en valt altijd onder garantie, voor Logitech producten kun je heel goed direct met Logitech zelf contact opnemen, hebben een goede RMA afdeling is mijn ervaring. Hier kun je zelf niet zoveel aan doen, behalve wat minder gamen ;)

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:53
Dit gebeurde ook met een aantal G15 tobo's uit de 1e serie :r

Gewoon even Logitech opbellen, en zij sturen je met een beetje mazel meteen een nieuwe op.
Ouwe tobo moet je dan waarschijnlijk het stekkertje afknippen ofzo ;)

Verwijderd

Topicstarter
|:( Morgen maar is bellen met logitech dan.
Nog minder gamen :? 8)7

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
LoL, de bekende wasd toetsen, tsja die zijn van levensbelang ;)

• Shuisman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Ik heb ooit mijn pootjes eens gebroken van mijn tobo (ook logitech), en een keer wat toetsen versleten. Beide kreeg ik zonder gezeur naar mijn adres, het enige wat ze me vroegen was de kleur en mijn adres. 3 dagen later kwam het uit zwitserland aan. Het vinden van een logitech email adres is alleen een lastige zaak...

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:53

rapture

Zelfs daar netwerken?

niels88 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:55:
LoL, de bekende wasd toetsen, tsja die zijn van levensbelang ;)
Voor de Belgen, de ZQSD-toetsen, typerend voor de first person shooters. Sommige gamers spelen zo fanatiek dat ze de letters eraf krabben totdat er putjes in je toetsen zitten. Gelukkig heb ik nog geen gamer gezien die zo fanatiek is om de volledige toetsen tot op de bodem weg te krabben.
Pagina: 1