Normaal gesproken ben ik niet zo'n prutser
, maar zojuist wilde ik m'n DV-camera via een Firewire kabel aansluiten op de poort aan de voorkant van m'n PC en toen heb ik blijkbaar de stekker verkeerd om in het contact gestoken. Dit zonder gebruik van veel kracht ofzo, maar blijkbaar ging het zo makkelijk omdat het metaal van het contact niet heel erg stevig is.
En nu krijg ik m'n camera niet meer aan de praat in Windows. Deze werkte voorheen dus prima. Heb ik de poort kapot gemaakt met deze actie?
Ik heb de 1394 poort in Windows en bios disabled en weer enabled met geen resultaat. De aansluiting achter op het moederbord werkt ook niet. Ik heb geen andere 1394-apparaten om mee te testen, dus is er misschien een andere manier om te kijken of de poort nog leeft?
Overzicht relevante specs:
Mobo: MSI RS480M2
Win: XP PRO SP2
En nu krijg ik m'n camera niet meer aan de praat in Windows. Deze werkte voorheen dus prima. Heb ik de poort kapot gemaakt met deze actie?
Ik heb de 1394 poort in Windows en bios disabled en weer enabled met geen resultaat. De aansluiting achter op het moederbord werkt ook niet. Ik heb geen andere 1394-apparaten om mee te testen, dus is er misschien een andere manier om te kijken of de poort nog leeft?
Overzicht relevante specs:
Mobo: MSI RS480M2
Win: XP PRO SP2