Ik heb Suse 10.1 geinstalleerd en draait prima. Leadtek Winfast TV2000XP tvkaart (bt878 chip) werkte ook prima met de standaard radeon driver die Suse gebruikt. Na het installeren van de Ati driver fglrx kan ik mijn tvkaart niet meer gebruiken. Kdetv crasht dan naar een zwart scherm en moet ik de reset knop gebruiken omdat alles hangt. Xawtv geeft wel een beeld maar is niks van te maken, en bij het progje zapping heb ik dat ook. Ik heb gezocht op google en heb ergens kunnen vinden dat het crashen/niet werken van de tvkaart een gevolg is van een conflict tussen bttv en de fglrx driver 
Op het forum waar ik dat vond hadden ze er geen oplossing voor, maar dat was ook een topic uit 2004. Ik vraag me af of er inmiddels een oplossing voor is gekomen. Ik heb in ieder geval niks kunnen vinden...
Op het forum waar ik dat vond hadden ze er geen oplossing voor, maar dat was ook een topic uit 2004. Ik vraag me af of er inmiddels een oplossing voor is gekomen. Ik heb in ieder geval niks kunnen vinden...