TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A
Bij mij was dit mogelijk.
Orange heb ik btw.
Ik kreeg mijn toestel gelijk op gestuurt en mijn abbo ging 1,5 maand later in.
Orange heb ik btw.
Ik kreeg mijn toestel gelijk op gestuurt en mijn abbo ging 1,5 maand later in.
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
lukt ook bij t-mobile. nieuw abo afgesloten, gaat pas over 3 maand in
sig
Je kan bij elke provider 3 maanden voor het einde van je contract een nieuw contract aanvragen. Je kan je contract bij je huidige provider verlengen, maar dat geeft je meestal niet zoveel korting als een nieuwe abonnement bij een andere provider.
Als je naar een andere provider ga, dan kan je bij je nieuwe provider nummerbehoud aanvragen. De nieuwe provider neemt dan contact op met je huidige provider om het nummer over te laten zetten. Je huidige provider moet daarmee akkoord gaan, maar kan je wel aan je opzegtermijn houden. Dat is bij de meeste providers 3 maand. Pas op het moment dat je huidige abonnement stopt, zal je nieuwe abonnement in werking gesteld worden....
Of je gelijk bij aanvraag je nieuw toestel mee mag nemen, dat ik zowel netwerk als winkel afhankelijk.
Als je naar een andere provider ga, dan kan je bij je nieuwe provider nummerbehoud aanvragen. De nieuwe provider neemt dan contact op met je huidige provider om het nummer over te laten zetten. Je huidige provider moet daarmee akkoord gaan, maar kan je wel aan je opzegtermijn houden. Dat is bij de meeste providers 3 maand. Pas op het moment dat je huidige abonnement stopt, zal je nieuwe abonnement in werking gesteld worden....
Of je gelijk bij aanvraag je nieuw toestel mee mag nemen, dat ik zowel netwerk als winkel afhankelijk.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Hebben jullie dit direct met T-mobile en Orange geregeld of via een telefoonwinkel/webshop?
Edit: ik ga een nieuw abonnement afsluiten bij een andere provider en heb mijn contract al opgezegd (zonder nummerbehoud)
Edit: ik ga een nieuw abonnement afsluiten bij een andere provider en heb mijn contract al opgezegd (zonder nummerbehoud)
[ Voor 41% gewijzigd door Empulse op 18-05-2006 21:16 ]
TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A
(internet)winkel...Empulse schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 21:10:
Hebben jullie dit direct met T-mobile en Orange geregeld of via een telefoonwinkel/webshop?
Zorg er wel voor dat je niet korter dan 2 weken voor het aflopen van je huidige contract een nieuw contract aanvraag? Je huidige provider wilt soms wel een irritant doen als er in één van de laatste dagen van het contract nog een aanvraag tot nummerbehoud door een andere provider wordt gedaan...
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Pagina: 1