Probleem: Via de DVI aansluiting krijg ik witte/grijze ruislijnen en het contrast op mijn LCD is ver te zoeken, het is vooral erg rood. De native resolutie (1280x768) van de LCD geeft geen signaal wanner ik dit via DVI aanstuur vanaf mijn PC/ Andere resoluties wel, zoals 1280x1024 en 800x600
Zelf gedaan:
- Gebeld naar XFX: Videokaart Bios update nodig : gedaan naar 0.07: geen oplossing
- Gebeld naar 4Launch: Nvidia drivers update nodig: gedaan: geen oplossing
- Instellingen veranderd met behulp van het nvidia kleuren menu, verschillende contrast geprobeerd, eigenlijk alle instelling van helderheid tot scherpte: geen oplossing
- Instellingen via het nvidia menu mbt het instellen van contrast en helderheid: Bij het instellen geeft de groene balk allerlei verschillende kleuren groen, helaas zit er geen regelmaat in dus hiermee kan ik het niet instellen
- Google: een wirwar van topics maar vooral het probleem van het vastlopen van de kaart, maar daar heb ik geen last van
- tweakers.net geen topics gevonden.
Gevolg: Handen in haar + neiging tv weg te pleuren
Verdere omstandigheden:
WinXP Pro
Asus A8V deluxe
AMD X2 4200+
Hansol 19'' CRT als hoofdmonitor
Finlux 2615 LCD HD-ready TV als 2de monitor Native resolutie : 1280x768
XFX GF7800GS
1024 corsair
Huntkey 450 watt voeding
Zou iemand mij kunnen helpen?
Zelf gedaan:
- Gebeld naar XFX: Videokaart Bios update nodig : gedaan naar 0.07: geen oplossing
- Gebeld naar 4Launch: Nvidia drivers update nodig: gedaan: geen oplossing
- Instellingen veranderd met behulp van het nvidia kleuren menu, verschillende contrast geprobeerd, eigenlijk alle instelling van helderheid tot scherpte: geen oplossing
- Instellingen via het nvidia menu mbt het instellen van contrast en helderheid: Bij het instellen geeft de groene balk allerlei verschillende kleuren groen, helaas zit er geen regelmaat in dus hiermee kan ik het niet instellen
- Google: een wirwar van topics maar vooral het probleem van het vastlopen van de kaart, maar daar heb ik geen last van
- tweakers.net geen topics gevonden.
Gevolg: Handen in haar + neiging tv weg te pleuren
Verdere omstandigheden:
WinXP Pro
Asus A8V deluxe
AMD X2 4200+
Hansol 19'' CRT als hoofdmonitor
Finlux 2615 LCD HD-ready TV als 2de monitor Native resolutie : 1280x768
XFX GF7800GS
1024 corsair
Huntkey 450 watt voeding
Zou iemand mij kunnen helpen?