Ik heb enkele dagen geleden mijn moederbord vervangen omdat het ouwe kapot was(heb hier een topic over lopen gehad). Nu werkt die pc perfect, alleen het koelertje was 2 jaar niet gebruikt en die gaat soms niet uit zijn eigen aan. Dan moet ik er ff een tikje aan geven en dan draait hij wel. Dit is alleen zo bij het opstarten, eenmaal de koeler draait, draait hij constant door(uren aan een stuk). Dus het lijkt me niet dat hij versleten is en dat het wel te verhelpen is, in plaats van op ebay nog een koelertje te kopen waarvan de verzendkosten 10x zo hoog zijn als de verkoopprijs.(ook vind ik nergens anders in huis nog 1) Weet iemand een oplossing zodat die koeler automatisch aangaat, in plaats dat ik telkens, als ik de pc opstart het koelertje handmatig moet "wakker maken"?
Specs zijn:
AMD K-6 2 550 mhz(eigenlijk maar 500 mhz doordat moederbord neit meer aankan terwijl ik in de bios heb 5,5 *100 gezet.)
64 RAM
14,2 GIGA HD(maar 8 gevonden, overige 6 zal ik met biosoverlay nog moeten oplossen)
Onboard video
Creative geluidskaart
145 WATT voeding fortron
PS: enkel het koelerprobleem moet opgelost worden, de rest is ter informatie, daar hou ik me nu niet mee bezig
Specs zijn:
AMD K-6 2 550 mhz(eigenlijk maar 500 mhz doordat moederbord neit meer aankan terwijl ik in de bios heb 5,5 *100 gezet.)
64 RAM
14,2 GIGA HD(maar 8 gevonden, overige 6 zal ik met biosoverlay nog moeten oplossen)
Onboard video
Creative geluidskaart
145 WATT voeding fortron
PS: enkel het koelerprobleem moet opgelost worden, de rest is ter informatie, daar hou ik me nu niet mee bezig