Toon posts:

interessant??? Op maat gemaakte 'in-ear' headphones

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op dit moment bezig met een stageopdracht en vroeg me het volgende af:

zouden op maat gemaakte 'in-ear'-headphones interessant kunnen zijn, voor een verkoopprijs van ongeveer € 150,-? Vanwege het feit dat de oordopjes precies passen, zal de geluidskwaliteit optimaal zijn. Nadeel is wel dat een bezoekje aan een audicien vereist is ivm een oorafdruk.

Wat vindt iedereen hier van?

Het bedrijf waar ik voor werk zou dit kunnen produceren, echter zijn zij nog enigszins onzeker over de marktpotentie. Ben erg benieuwd naar de reacties, wellicht is het product snel verkrijgbaar!

Verwijderd

Als ze er ook metene oorbescherming in kunnen maken :Y)

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
Allang beschikbaar wellis waar voor een iets duurdere prijs, maar ik denk dat als je al zo audiofiel bent dat je perse op maat gemaakte wilt hebben. Je wel van de duurdere merken zo een headphone neemt. :)

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ik weet het niet. Als je het echt voor E150,- voor elkaar krijgt heb je best een leuk product, maar het is geen sinecure een goede oortelefoon te maken.

Kijk bijvoorbeeld naar dit ding:
http://www.reghardware.co.uk/2006/05/17/review_shure_e3g/
Kost 200 Euro, is massa-geproduceerd, maar komt met eenhele linie aan dopjes om het te laten passen. Maar dit is wel gemaakt door een fabrikant di van wanten weet als het op audio aankomt.

Je zult erg veel moeite hebben mensen te overtuigen zo veel geld uit te geven voor iets waarvan ze niet kunnen inschatten hoe goed het is.

Zoef