[XP] Profiel overschreven door actie van mij*

Pagina: 1
Acties:

• mvandek2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-11-2025
Ik ben waarschijnlijk m'n bureaublad items kwijt.

Ik deed het volgende:

Ik heb een roaming profile in een Windows 2003 netwerk en heb op m'n notebook met de hand allerlei documenten van mijn bureaublad en favorieten van een ander (lokaal) account in dat domein account verplaatst en vervolgens ingelogd op het domein. Toen was dus m'n bureaublad leeg.

Bij aanloggen zouden die documenten toch moeten worden gesynchroniseerd met de server? De IE favorieten staan er dus wel goed.

Verwijderd

Ik snap niet precies wat je bedoelt, leg even iets duidelijker uit///

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hij heeft bestanden van een bestaand lokaal profiel naar een ander profiel (zwevend) gezet alleen die bestanden zijn blijkbaar niet zichtbaar.

Heb je ook al eens gekeken in de mappen van de roaming profile als die mappen / bestanden daar wel staan? En anders moet je ze handmatig even naar je ...\desktop zetten.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit lijkt me logisch - je profiel op je server was vermoedelijk nieuweer dan die op je PC en dan wordt je 'oude' gegevens overschreven met je nieuwe.

Windows Servers en Software >> Windows Clients

• mvandek2
[quote]elevator schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:04:
Dit lijkt me logisch - je profiel op je server was vermoedelijk nieuweer dan die op je PC en dan wordt je 'oude' gegevens overschreven met je nieuwe.

Ik heb dus ingelogd als administrator documenten vanuit profiel A in profiel B geplaatst en heb daarna ingelogd op profiel B. Dat is dus blijkbaar geen "upate" van profiel B zodat alles overschreven werd met het server profiel van B?

Verwijderd

elevator schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:04:

Ik heb dus ingelogd als administrator documenten vanuit profiel A in profiel B geplaatst en heb daarna ingelogd op profiel B. Dat is dus blijkbaar geen "upate" van profiel B zodat alles overschreven werd met het server profiel van B?
Synchroniseert hij wel alles goed daar? Want als dat mis gaat, krijg je inderdaad geen desktop items.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 13:27 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

mvandek2 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 13:24:
Klopt - je hebt de ntuser.dat niet geupdate zoals beschreven staat hier: http://support.microsoft.com/kb/q146192/ :)

• mvandek2
Bedankt Elevator, exact wat ik bedoelde.

In mijn geval was de server versie het meest recent en werden de lokale aanpassingen overschreven. Goh, wel logisch maar het is toch link hoor.
Pagina: 1