Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[Abonnement perikelen] Orange verlenging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na enig speurwerk hier op GOT ben ik eigenlijk niet veel verder gekomen met mijn probleem(pje). Wat is mijn huidige situatie? Nou, ik heb dus bijna een jaar geleden een Orange 32,50 abonnement afgesloten met een (gratis) Nokia 6230i-toestel. Na zes maanden heb ik dif abonnement verlaagd naar een 22,50-abbo, aangezien ik nooit over m'n bundel heen bel. Even voor de duidelijkheid: de eerste zes maanden heb ik dus 32,50 - studentenkorting = ca. 25 euro betaald. De laatste zes maanden 22,50 - studentenkorting = ca. 16 euro/maand.

Nu mijn abonnement bijna afgelopen is, begint het alweer te kriebelen naar een nieuwe telefoon. Maar wat schetst mijn verbazing? Ik kan dus absluut no-way verlengen met 1 jaar (zowel 22,50 als 32,50). Wat kan ik nu het beste doen? Als ik gewoon niets doe, dan verloopt m'n studentenkorting en ga ik dus 22,50 per maand betalen en behoud ik m'n huidige toestel. Ik ga dus per maand meer betalen, ondanks dat m'n abonnement afgelopen is!

Kloten zeg!

Het liefst blijf ik bij Orange, met behoud van m'n nummer. Maar dit kan dus alleen bij 2-jarige verlenging en dat wil ik niet. Wat zijn nu mijn opties?

- overstappen naar een andere provider met nummerbehoud
- Niets doen, gewoon door blijven bellen en 22,50 per maand betalen

Wat nog meer? Kan ik niet iets van een sim-only abonnement afsluiten dat wel goedkoper is? Ik lees hier vrij weinig over op GOT. En hoe werkt zo'n sim-only abonnement? Op deze website zie ik dat ik niet eens kan verlengen naar 1 jaar!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 16:41 ]

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:15

reiker

dan jij!

Beetje omweg:

Zeg je abonnement op, koop een pre-paid simmetje en laat je nummer overzetten. Als dit gebeurd is sluit je een nieuw abonnement af, met een nieuwe telefoon. Waarschijnlijk voordeliger dan een verlenging...

Zo gezegd, zo gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Kan dat? En moet dat pre-paid-simmetje dan per se van een andere provider zijn of lukt dit ook bij Orange zelf?

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Jep, verlengen bij dezelfde provider is bijna nooit rendabel.

Je kunt ook naar een andere provider gaan, met nummerbehoud, nieuw toestel/sim-only en misschien een mooie korting.

Volgens mij mag je niet meteen weer bij Orange een nieuw abbonement afsluiten, anders kun je dat elk jaar doen en dat vinden ze niet zo fijn.

Sim-only is btw alleen een nieuw abbonement, vaak met flinke korting maar geen telefoon.

[ Voor 42% gewijzigd door Ruzor op 18-05-2006 17:22 ]

[This is what you get when you mess with us]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zoals hierboven staat aangegeven is idd de weg om je Orange met 1 jaar te verlengen!

Wat je helemaal 't beste zou kunnen doen is je abbo opzeggen, en
je moeder bv. een abbo laten afsluiten voor 1 jaar met 'n ultratelefoontje die jij dan neemt

Vaak kun je trouwens ook 1 jarig verlengen via internet! Kijk maar is op www.2call.nl ofzo :)

Edit: Check dit topic is! Heb ik zelf geopend voor 't zelfde probleem, staan heel veel reacties in enzo!

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 18-05-2006 17:30 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:13:
Kan dat? En moet dat pre-paid-simmetje dan per se van een andere provider zijn of lukt dit ook bij Orange zelf?
Dat kon voorheen altijd wel, maar sinds januari is het niet meer mogelijk om het abonnement met behoud van nummer en resterend beltegoed om te zetten naar prepaid. Je kunt dus het beste je nummer laten overzetten naar prepaid bij een andere provider. Op de dag dat het is omgezet kun je dan weer naar Orange om met nummerbehoud een eenjarig abonnement te nemen met studentenkorting en een toestel.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Canaria schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:29:
[...]
Dat kon voorheen altijd wel, maar sinds januari is het niet meer mogelijk om het abonnement met behoud van nummer en resterend beltegoed om te zetten naar prepaid. Je kunt dus het beste je nummer laten overzetten naar prepaid bij een andere provider. Op de dag dat het is omgezet kun je dan weer naar Orange om met nummerbehoud een eenjarig abonnement te nemen met studentenkorting en een toestel.
Maar ik kan dus mijn huidige nummer meenemen naar een (bijvoorbeeld) Vodaphone-prepaid-kaartje? Dit kaartje stop ik vervolgens in m'n telefoon en ik kan abonnement-vrij bellen?

En wat gebeurt er dan met m'n huidige beltegoed?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 17:33 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:32:
[...]

Maar ik kan dus mijn huidige nummer meenemen naar een (bijvoorbeeld) Vodaphone-prepaid-kaartje? Dit kaartje stop ik vervolgens in m'n telefoon en ik kan abonnement-vrij bellen?

En wat gebeurt er dan met m'n huidige beltegoed?
Je huidige beltegoed is weg! Heel erg irritant van Orange!

Maar sinds 1 januari van dit jaar wordt je opgespaarde beltegoed niet meer omgezet in prepaid!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Oke, duidelijk. Ik heb nu nog 60 euro in m'n bundel. Ik denk dat het beter is om m'n abonnement te verlagen naar 12.50.... vervolgens m'n beltegoed op te bellen en daarna bij een andere provider het nummer als prepaid-kaart te kopen, niet?

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:47:
Oke, duidelijk. Ik heb nu nog 60 euro in m'n bundel. Ik denk dat het beter is om m'n abonnement te verlagen naar 12.50.... vervolgens m'n beltegoed op te bellen en daarna bij een andere provider het nummer als prepaid-kaart te kopen, niet?
Ik zou wel even nij Orange nagaan of je idd dan binnen korte tijd een nieuw abbonement mag afsluiten, kan me voorstellen dat ze daarover moeilijk doen.

Anders kun je beter overstappen naar een andere provider, scheelt je wat geld en moeite :)

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:47:
Ik blijf erbij dat je via internet beter 1 jaar kunt verlengen!

Behoudt je die 60 euro, hoef je je geen zorgen te maken en krijg je 'n nieuw toestel

Volgens mij mag je ook pas per half kalenderjaar verlagen!

Anders is 't lekker makkelijk!
Neem je 'n 42,50 abbo, waarbij je alles gratis
krijgt qua toestellen en 'n maand later betaal je nog maar 12,50

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 18-05-2006 17:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:51:
[...]

Ik blijf erbij dat je via internet beter 1 jaar kunt verlengen!

Behoudt je die 60 euro, hoef je je geen zorgen te maken en krijg je 'n nieuw toestel

Volgens mij mag je ook pas per half kalenderjaar verlagen!

Anders is 't lekker makkelijk!
Neem je 'n 42,50 abbo, waarbij je alles gratis
krijgt qua toestellen en 'n maand later betaal je nog maar 12,50
Maar ik heb al een keer verlaagd van 32,50 naar 22,50. Na weer drie maanden kun je dan weer verlagen, toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 22:41 ]

Verwijderd

Bedenk je wel dat je bij de kl*te maatschappij Orange 3 maanden van te voren moet verlengen, anders verleng je maar liefst gelijk 15 maanden.

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-11 11:50
Wat is nu eigenlijk het punt? Internet-verlenging 32.50 levert je 278 euro op als cashback op dit moment... als je die na half jaar weer omzet naar 22,50 scheelt het weer 60 euro. Nou dan heb je dus 328 euro om een telefoon los van te kopen! Das toch meer dan genoeg?

Gratis krijgen lukt je nergens. Geen enkele provider geeft net zoveel korting bij een 1-jarige verlenging als bij een 1-jarige nieuw abonnement, nóg niet althans, de markt is vrijwel verzadigd namelijk. Dus heeft niets met Orange te maken, dit lukt je nergens.

Ik zit met exact hetzelfde, ga nu voor de 3e keer op die manier verlengen. En van dat geld dat je daarmee bespaard (328 euro) koopt de provider normaal een telefoon voor. Nu niet, dus mag je het zelf doen. Dus je wordt zowaar gematst bij Orange, want zo'n cashback haal je bij geen enkel ander abonnementsverlenging.

Wel raar van Orange dat ze geen 1-jarige verlengingen uitgeven in de Orange-shops. Mij ook niet. Nou, ik heb die verkoper beetje uitgelachen dat ze vooral zo raar moeten doen als ze klanten willen behouden. Zijn punt was namelijk dat ik te weinig belde (heb zo'n 300 euro tegoed over van de afgelopen 3 jaar) en daarom te weinig "credits" had. Uitgelachen in de zin dat ik zei dat als ik nu die 300 euro zou verbellen, ik ineens wel in aanmerking kom voor een 1-jarige verlenging :o. Had ie geen antwoord op :Y)

Anyway, ik verleng dus via internet en ik heb de SE W810 incl 2gb genomen (gratis) voor een totaalprijs incl abo (toevallig ook Orange) voor 300 euro. Dat abonnement wat ik er dan dus bij krijg, immers gaat mij om de telefoon, mag mijn broertje gebruiken Eindsituatie: ik heb mijn eigen nummer verlengt met een jaar, ik krijg de SE W810 incl duur kaartje (waarde dikke 400 euro) gratis en ik heb een extra gratis abonnement die ik in de boekenplank kan leggen (in mijn geval mag m'n broertje hem gebruiken) en niet vergeten binnen 10 maanden op te zeggen.

Dus uiteindelijk "naai" ik ze nog ook, want én er worden meer diensten gebruikt (broertje belt ook) én uiteindelijk heb ik de korting die ik wilde hebben incl kleine bonus. Dus ik krijg meer voor minder... wel een erg hollandse eigenschap, maargoed ze geven je de mogelijkheid, dus die neem ik :) Ze proberen jou namelijk een beetje te naaien door geen 1-jarige verlenging aan te bieden 8)7 Boontje komt om zijn loontje.

Nu hoeft het niet allemaal zo uitgedacht, begrijp heus wel dat een provider ook zijn inkomsten moet hebben, maar ik steek toch een aantal uurtjes in dat uitzoeken en dat mag ook wel beloond worden, zolang de rest van Nederland het maar niet doet :X

Overigens, zoeken naar goede aanbiedingen gaat hier het makkelijkst. :)

pepernooot

Verwijderd

Topicstarter
dinkelover schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 02:27:
Wat is nu eigenlijk het punt? Internet-verlenging 32.50 levert je 278 euro op als cashback op dit moment... als je die na half jaar weer omzet naar 22,50 scheelt het weer 60 euro. Nou dan heb je dus 328 euro om een telefoon los van te kopen! Das toch meer dan genoeg?
Wat bedoel je precies met die cash-back? En voor welke verlenging heb je gekozen? Het liefst wil ik verlengen met een 12,50-abonnement; aangezien ik nog 60 euro beltegoed heb en bijna nooit zelf bel. Lukt dit? Als ik deze pagina bekijk, dan kan ik concluderen dat ik 12 maanden verlengen bij Orange, dus met behoud van m'n nummer en ik betaal elke maand 9 euro 17?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2006 09:07 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:12:
Bedenk je wel dat je bij de kl*te maatschappij Orange 3 maanden van te voren moet verlengen, anders verleng je maar liefst gelijk 15 maanden.
Helemaal niet joh gek!

Haha bij Orange loopt je abbo stilzwijgend per maand door! Jij met je 15 maanden |:(

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:35
CLB schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:34:
[...]

Helemaal niet joh gek!

Haha bij Orange loopt je abbo stilzwijgend per maand door! Jij met je 15 maanden |:(
er staat duidelijk : als je niet minimaal 3 maanden van te voren verlengd dan verleng je niet met 12 maar 15 maanden, er staat nergens dat het stilzwijgend 15 maanden doorloopt.

Overigens is het 14 maanden en niet 15 ... Orange hanteert een of ander vaag regel dat een opzegtermijn ook geldt voor verlengen.

Mijn Orange abo liep op 27 april af en ik verlengde op 11 april. Normaal gesproken zou ik op tijd hebben verlengd in de optiek van de andere providers. Dan zou mijn nieuwe jaar dus gewoon weer op 27 april beginnen. Helaas bij Orange niet ...de ingangsdatum van het nieuwe jaar is 11 april + 2 maanden " opzegtermijn " ( belachelijke regel van Orange ) = 11 juni ! l

Let daar dus goed op als je verlengd.

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:20

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Reken er maar niet op dat je naar 12.50 p/m mag verlagen. En verlengen met dat bedrag zal ook niet gaan. Volgens mij mag je maar 1x per jaar verlagen. Maar je kan via inet zat goeie aanbiedingen met cashback. Sowieso is het verstandig om er elk jaar zelf achteraan te zitten. Ik heb een 32.50 abo nu, maar ik betaal maar 8.75 ofzo door de casback. Ik had nog een goede telefoon en binnenkort koop ik een nieuwe, gewoon los. Om vervolgens in september m'n volgende casback deal te regelen.

Verwijderd

Topicstarter
SayWhatAgain! schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:50:
Reken er maar niet op dat je naar 12.50 p/m mag verlagen. En verlengen met dat bedrag zal ook niet gaan. Volgens mij mag je maar 1x per jaar verlagen. Maar je kan via inet zat goeie aanbiedingen met cashback. Sowieso is het verstandig om er elk jaar zelf achteraan te zitten. Ik heb een 32.50 abo nu, maar ik betaal maar 8.75 ofzo door de casback. Ik had nog een goede telefoon en binnenkort koop ik een nieuwe, gewoon los. Om vervolgens in september m'n volgende casback deal te regelen.
Oke, precies wat ik wil. Maar hoe kom ik erachter of ik mag verlengen of niet? Hier staan gewoon de prijzen van verlengingen. Er staat niet bij wat de eisen zijn o.i.d.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

SayWhatAgain! schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:50:
Reken er maar niet op dat je naar 12.50 p/m mag verlagen. En verlengen met dat bedrag zal ook niet gaan. Volgens mij mag je maar 1x per jaar verlagen.
Dat geldt alleen zolang je contract nog loopt. Als je geen contractuele verplichtingen meer hebt, mag je overstappen op elk abonnement, dus ook 12,50. Ook al had je daarvoor een 82,50 abonnement bijvoorbeeld :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:28:
[...]

Oke, precies wat ik wil. Maar hoe kom ik erachter of ik mag verlengen of niet? Hier staan gewoon de prijzen van verlengingen. Er staat niet bij wat de eisen zijn o.i.d.
Ik heb destijds gewoon bij GSMeasy verlengd, 3 maanden voor m'n contract afliep. Daar kun je sowieso voor 1 jaar verlengen, maar ik weet niet in hoeverre je van bundel mag veranderen.
Canaria schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:44:
[...]

Dat geldt alleen zolang je contract nog loopt. Als je geen contractuele verplichtingen meer hebt, mag je overstappen op elk abonnement, dus ook 12,50. Ook al had je daarvoor een 82,50 abonnement bijvoorbeeld :)
Okay, dat wist ik niet. Maar ik heb ook altijd een lopend contact :Y) Dat een beetje bijhouden loont best.

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-11 11:50
Zoals al werd aangegeven, hier staan de goedkoopste verlengingen van Orange gesorteerd op totale kosten, dus het totaal dat je kwijt bent na 12 maanden gebruik. Is: 12 maal abonnementstarief/maand - (minus) de cashback. Zoals je ziet is verlengen naar 22,50 SIM-only het goedkoopst, echter volgens mij laat Orange dat niet toe: normaal abo verlengen naar Sim-only. Correct me if i'm wrong !!

Dan de 2e keus, een 32,50 abonnement, over 12 maanden kost je dat 112 euro. Dat is dus goedkoper dan de verlenging naar 12,50 die jij voorstelde, immers die kost je over 12 maanden 120 euro. Dus om kort te gaan..... je betaald 8 euro minder over een heel jaar, maar krijgt 12 * 20euro meer beltegoed en je weet zeker dat je nooit over de limiet zal gaan. Immers kan me niet voorstellen dat je elke maand onder de 12,50 blijft anders had je meer over gehad dan 60 euro tegoed na een jaar 32,50-22-50. Dus hoe dan ook, verlengen naar 32,50 is in elk opzicht veiliger en goedkoper, daarbij komt dat je 32,50 na 6 maanden kan verlagen naar 22,50, wat je weer 6 maanden 10 euro oplevert.

Conclusie: Als je het goed doet en goedkoopst wil, verleng je je abo met 32,50 via die web-winkel, na 6 maanden zet je terug naar 22,50 en je betaald uiteindelijk slecht 52 euro voor de 330 euro beltegoed die je zal krijgen van Orange over die 12 maanden. Ik doe precies hetzelfde al voor het 3e jaar. Zodoende heb ik wel al dik 300 euro beltegoed over, maar waarom een lagere abonnementsvorm nemen als het duurder is?? Als je tegoed over hebt, zet je toch bv Orange World aan? 6 euro per maand die van je bundel gaat en je kunt er onbeperkt mee op internet. Opera Mini werkt perfect met Orange World, je hebt geen Internet Access nodig zoals bij andere telecomproviders :) En omdat je anders toch niets met dat tegoed zou doen kun je zeggen dat je gratis internet hebt op je telefoon.

pepernooot

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:39:
[...]

Je huidige beltegoed is weg! Heel erg irritant van Orange!

Maar sinds 1 januari van dit jaar wordt je opgespaarde beltegoed niet meer omgezet in prepaid!
Zie ook een ander topic: andere providers boden dit niet eens aan. Nu Orange er ook mee is gekapt worden ze er, in mijn ogen niet helemaal terecht, op afgerekend.
dinkelover schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 22:51:
Conclusie: Als je het goed doet en goedkoopst wil, verleng je je abo met 32,50 via die web-winkel, na 6 maanden zet je terug naar 22,50 en je betaald uiteindelijk slecht 52 euro voor de 330 euro beltegoed die je zal krijgen van Orange over die 12 maanden. Ik doe precies hetzelfde al voor het 3e jaar. Zodoende heb ik wel al dik 300 euro beltegoed over, maar waarom een lagere abonnementsvorm nemen als het duurder is?? Als je tegoed over hebt, zet je toch bv Orange World aan? 6 euro per maand die van je bundel gaat en je kunt er onbeperkt mee op internet. Opera Mini werkt perfect met Orange World, je hebt geen Internet Access nodig zoals bij andere telecomproviders :) En omdat je anders toch niets met dat tegoed zou doen kun je zeggen dat je gratis internet hebt op je telefoon.
Dat is toch zonde van je beltegoed? Omzetten naar prepaid kan niet meer en opmaken zal ook lastig gaan worden. Orange World kost je idd maar 6 euro per maand, dus daar raakt het ook niet van op.

[ Voor 56% gewijzigd door pven op 19-05-2006 22:57 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 07:05
Mijn advies is ook om via een webwinkel te verlengen met het 22,50 abonnement. Je hebt geen studentenkorting meer, maar wel een 1 jaar contract.
De belkosten van het 12,50 liggen meer dan 50% hoger dan het 22,50 abonnement. Ik denk dat je tegoed dan in no-time op is.
Verlagen van je abonnement mag na elke 6 maanden.
Je Orange nummer meenemen naar een prepaid van een andere provider kan niet.

Overigens zie ik mensen zeggen dat verlengen -altijd- minder voordelig is dan een nieuw abonnement. Volgens mij is dit tegenwoordig niet meer zo. Als je de prijzen vergelijk tussen verlengen en nieuw abonnement, dan zie je dat ze vrijwel op dezelfde hoogte liggen.

• pven
  • Niet online
Jimster schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 23:08:
Je Orange nummer meenemen naar een prepaid van een andere provider kan niet.
Volgens mij wel. Of is dat sinds januari ook al veranderd?

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 07:05
pven schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 23:10:
[...]
Volgens mij wel. Of is dat sinds januari ook al veranderd?
Ik zie nu dat het idd wel mogelijk is bij Orange. Andere providers waarschijnlijk ook dan.

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Over dat overschot opmaken, daar is al een topic over: Beltegoed besteden
Staan wel handige tips in. Zelf ga ik wel eens naar eurocazino of speel eens mee met de lotto.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ben net even bij de Orange-shop geweest en die vriendelijke, doch verkoop-geile man wist me te vertellen dat ik kan verlengen naar een 22,50 abonnement. Door de 'speciale' korting zou ik dan een jaar lang 50% korting krijgen. Ik ga dus 11,25 per maand betalen voor het 22,50-abonnement.

Dit is allemaal prima, maar wie weet hoe het na zes maanden zit als je wilt verlagen. Wat gebeurt er dan met die korting? Krijg ik dan een half jaar lang 50% korting op m'n 12,50-abonnement?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 14:43 ]

• pven
  • Niet online
Waarom heb je dat niet meteen in de Orange-shop gevraagd? :?

Waar je het nu over hebt, is volgens mij een SIM-only-abonnement.

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Dan moet je even terug gaan naar de Orange-shop, want die info valt waarschijnlijk nergens te halen. Die, idd, verkoop-geile lui daar hebben altijd van die dubieuze aanbiedingen.

Was eerst ook op zoek naar een nieuw abbonement met Nokia 6230i. Ik daar informeren, kreeg ik de vraag of ik student was. Zo ja, hadden ze een mooie korting...half jaar lang helft van de prijs. Klonk op zich wel ok, maar ik was me aan het orienteren.

Vraag ik of ik een paar dagen later kon terug komen, nee kon niet want het was per dag een verschillend aanbod. Kon ik dan ergens nog de info lezen (folder/website), nee kon ook niet, hij alleen had de informatie. |:(

Als ik jou was zou ik ergens anders een abbonement met tel. of sim-only (zijn goedkoop te krijgen) afsluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik had inderdaad daar ook kunnen vragen; maar dit kwam pas later in me op. Stom van me.

Ik heb nu dus een goed werkende Nokia 6230i van nog geen jaar oud. Ik zeg die hele handel bij Orange op en neem MET NUMMERBEHOUD een simpel Telfort-abonnement van 5.95 per maand; ik bel toch bijna nooit!

Wat wel jammer is, is de resterende 105 euro die ik nog bij Orange heb. Dit abonnement verloopt 13 juni. Ik hoop dat deze post iets op gaat leveren. :D :D

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Net was op Kassa over dat afrekenen per minuut. Toch wel weer een reden om bij Orange te blijven...die doen dat tenminste (nog) niet. En ik heb weer wat lotjes voor de lotto per sms betaald, ff 11,5 miljoen cashen :+ Ga komende verlenging toch maar een lager abo nemen met lagere sms-bundel. Die 32,50 incl. 150 sms p/m is toch iets teveel voor mij, maar betaal maar 8E omgerekend (cashback actie). Heb nog 975 smsjes oid :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg vandaag te horen van een niet nader te noemen persoon dat Orange haar assortiment en policy compleet gaat veranderen! Het zou onder andere mogelijk zijn om van een abonnement terug te gaan naar een prepaid en er komt een abonnement van 7.50 euro. Het zou binnenkort allemaal in werking gaan... ik houd jullie op de hoogte als ik meer hoor!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:30
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:23:
Ik kreeg vandaag te horen van een niet nader te noemen persoon dat Orange haar assortiment en policy compleet gaat veranderen! Het zou onder andere mogelijk zijn om van een abonnement terug te gaan naar een prepaid en er komt een abonnement van 7.50 euro. Het zou binnenkort allemaal in werking gaan... ik houd jullie op de hoogte als ik meer hoor!
Kijk is op de website of op telecomvergelijker.nl. De nieuwe abbo's zijn vandaag geintroduceerd. Ik ben wel benieuwd naar evt. policy wijzigingen, daar is verder nog niets over bekend gemaakt/geworden.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:23:
smth like this?
Nieuwe tarieven Orange

Verwijderd

Topicstarter
Ja zoiets ja :)
Ben er alleen nog niet achter of ik (met die nieuwe regelingen) van een Orange Free abonnement naar een Orange prepaid kan gaan.
Pagina: 1