[publisher]crash bij save

Pagina: 1
Acties:

• Geert.H
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 16:31
Ik ben bezig met het ontwikkelen van een jaarboek, nu is iemand anders hiermee begonnen en had 90% van het werk al gedaan, later heeft hij dit naar mij gestuurd. Hij had het in elkaar gezet in Microsoft Publisher dus daarom ben ik daar mee verder gegaan.
En nu loop ik met dit ozo leuke programma tegen een leuk probleempje aan. Het heeft namelijk de neiging zodra ik iets wil opslaan om vast te lopen. Ook al heb ik nog niet eens een wijziging doorgevoerd. In het begin had ik hier geen problemen mee, pas na het toevoegen van een aantal pagina's kreeg ik deze problemen (zit nu op 250 pagina's).
Het kan (lijkt mij) niet aan mijn pc liggen, heb een AMD athlon XP 2500+ en 1,5 GB aan geheugen, genoeg HD ruimte nog.. En ik heb gezocht op google, maar kon er eigenlijk niets over vinden... Heeft iemand van jullie misschien een clue waarom dit programma constant vast loopt.

ps. ja ik weet het, het is een enorm k*t programma, maar aan dat soort opmerkingen heb ik niets, dus graag opbouwend :)

edit:

en zou dit topic kunnen worden verplaats naar Officesuites en -software, althans daar hoort die denk ik, ff foutje...

[ Voor 10% gewijzigd door Geert.H op 18-05-2006 16:15 ]