Goedkope fax gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• immad
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-01 21:25
Mijn vader is op zoek naar een goedkope standalone fax, om in staat te zijn faxen te ontvangen. Zelf versturen doet hij bijna nooit.

Het ding moet op normaal A4 papier kunnen printen, verder is het allemaal redelijk onbelangrijk.

Welke fax kan hij het best nemen met een budget van 0 - ~125 euro? Het geld hoeft niet op, aangezien de kwaliteit er niet zo toe doet, omdat hij de fax toch vooral gebruikt om te ontvangen.

Iemand ervaringen/suggesties?

Bij voorbaat dank

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

http://www.xoip.com/, kost je vader niks :)

Kost de verzender van de fax wel geld maar niet superveel. Als het je vader vooral om ontvangen gaat is dit best een aardige oplossing. Faxen krijg je netjes binnen als .tif in een mailtje (en is prima te lezen).
Voor elke ontvangen fax mag je overigens ook nog een fax sturen.

Ik maark er zelf iig wel gebruik van, ik moet per maand hooguit een fax of 3 ontvangen, werkt perfect. Geen gekloot met papier, inkt, telefoonlijnen etc.

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-02 05:28

nAffie

...

goedkoopst als je een pc en een printer hebt staan:

modempje van een euro of wat erin, faxsoftware erop gooien en instellen dat nieuwe faxen meteen uitgeprint worden...

nog goedkoper: efax!

meh.

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-02 20:56
brother all-in-one ?

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Missinglink schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:22:
Mijn vader is op zoek naar een goedkope standalone fax, om in staat te zijn faxen te ontvangen. Zelf versturen doet hij bijna nooit.

Het ding moet op normaal A4 papier kunnen printen, verder is het allemaal redelijk onbelangrijk.

Welke fax kan hij het best nemen met een budget van 0 - ~125 euro? Het geld hoeft niet op, aangezien de kwaliteit er niet zo toe doet, omdat hij de fax toch vooral gebruikt om te ontvangen.

Iemand ervaringen/suggesties?

Bij voorbaat dank
Wat is er mis met een fax van marktplaats ?
Zoek maar eens even of iemand in de buurt toevalig de zijne dumpt. Meeste faxen worden toch niet gebruikt, en dan komen ze nog weleens goed en goedkoop tegen.

Verder fax software op een pc met een modem lijntje werkt natuurlijk ook :)

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• Roelant
  • Niet online
Als het voornamelijk voor ontvangen is en een oplossing als xoip niets voor je is; als je maar een modem hebt kun je iig. via je computer inderdaad faxen verzenden en ontvangen. Zowel voor Windows als Mac zit daarvoor software in het OS meegebakken.

Met Mac OS X kun je vervolgens kiezen of de fax automatisch in een gedeelde map moet worden opgeslagen, per e-mail als PDF moet worden verzonden, of natuurlijk moet worden afgedrukt. Ik neem aan dat de Windows vergelijkbare functionaliteit biedt. :)

• mhr-zip
  • Laatst online: 15-02 20:56
XOIP heb ik niet zulke goede ervaringen mee trouwens.

Maar als je het niet erg vind, als een fax soms niet aan komt, is het een super service!!

http://www.informatique.n...n/iqshop.cgi?M=I&A=602237

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• immad
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-01 21:25
XOIP valt dan gelijk af.
Een tweedehands is misschien een optie, hoewel hij heel erg last heeft van een "eventueel-optredend-probleemfobie"; Hij wil hierdoor ook geen software fax, omdat hij denkt dat zijn pc dan binnen de kortste keren gaat overlijden en hij dus niet meer kan faxen :?

De Brother FAX-T104 van informatique lijkt me een uitstekende suggestie, heeft er iemand ervaring met dit apparaat die dit kan bevestigen?

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Als je Xoip niets vind. KPN bied met Fax in mail exact dezelfde service. Dat werkt perfect. Gebruik het zelfs zakelijk.

http://www.kpn.com/kpn/show/id=878769

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Missinglink, we verwachten wel een beetje eigen inzet van je voor je een topic post. Als je nergens in je topicstart (of verdere posts) aangeeft wat je zelf al opgezocht en gevonden hebt en wat je afwegingen daarbij zijn, ben je nog niet klaar voor een topic. Begin eens met de basics. Kom je daar niet uit, dan mag je een topic platsen, mits je dat volledig doet en dus niet "wat moet ik kopen?" of "welke van deze twee?" vraagt, maar echt detailvragen hebt die niet in willekeurige reviews (of gewoon de product specs van de fabrikanten) beantwoord staan :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.