Werk met J2EE/Struts/EJB etc.
Ik heb een datastructuur die van 4 niveau dik objecten probeert af te drukken
Competentiongroup
Competentiontype (heeft id van group)
Competention (heeft id van type)
Competentionlevel (heeft id van competention)
Nu kan ik wel competentiongroup (CompetentiongrouptblValue) in mijn jsp uitlezen en tevens zijn kinderen(CompetentiontypetblValue) maar lukt het niet om nog een niveau dieper te gaan. Voor zo ver ik heb kunnen vinden is dit een tekortkoming aan de techniek (komt door LightObjecten die oneindige loop voorkomen).
Nu had ik gedacht om dan handmatig via een nested:equal een collectie met CompetentiontblValue's te vergelijken met de types, die een koppeling met een ID hebben.
In het onderstaande voorbeeld schrijft hij de id's tussen de ( ) gewoon netjes uit maar de nested:equal geeft niks weer. Ik heb op GOT op de volgende link wel een redelijk vergelijkbare probleem gevonden maar helaas geen bijpassende oplossing gevonden http://gathering.tweakers...s/936452///nested%2Cequal
Heeft iemand een idee hoe ik mijn probleem kan oplossen?
Ik heb een datastructuur die van 4 niveau dik objecten probeert af te drukken
Competentiongroup
Competentiontype (heeft id van group)
Competention (heeft id van type)
Competentionlevel (heeft id van competention)
Nu kan ik wel competentiongroup (CompetentiongrouptblValue) in mijn jsp uitlezen en tevens zijn kinderen(CompetentiontypetblValue) maar lukt het niet om nog een niveau dieper te gaan. Voor zo ver ik heb kunnen vinden is dit een tekortkoming aan de techniek (komt door LightObjecten die oneindige loop voorkomen).
Nu had ik gedacht om dan handmatig via een nested:equal een collectie met CompetentiontblValue's te vergelijken met de types, die een koppeling met een ID hebben.
In het onderstaande voorbeeld schrijft hij de id's tussen de ( ) gewoon netjes uit maar de nested:equal geeft niks weer. Ik heb op GOT op de volgende link wel een redelijk vergelijkbare probleem gevonden maar helaas geen bijpassende oplossing gevonden http://gathering.tweakers...s/936452///nested%2Cequal
Heeft iemand een idee hoe ik mijn probleem kan oplossen?
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <nested:iterate id="competentiontype" property="wiz_competentiontypes"> <tr> <td><nested:write name="competentiontype" property="name"/></td> </tr> <br/> <nested:iterate id="competention" name="functiondemands" property="wiz_competentions"> (<nested:write name="competentiontype" property="id"/> - <nested:write name="competention" property="competentionTypeLnk"/>) <nested:equal name="competentiontype" property="id" value="<nested:write name=\"competention\" property=\"competentionTypeLnk\"/>"> <tr> <td><nested:write name="competention" property="name"/></td> </tr> </nested:equal> </nested:iterate> </nested:iterate> |
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 15:13 ]