Toon posts:

Meester Oplichter Rene Cairo

Pagina: 1
Acties:
  • 875 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou jullie graag willen tippen op een meester oplichter van een jaar of 14.
Het gaat om Rene Cairo hij is vooral actief via zijn website's die momenteel toch uit te lucht zijn gehaald. Hij had een server gehuurd via X-hosted en niet betaald en via die server deed hij webhosting je betaaalde er voor en je kreeg een stuk minder dan waar voor je betaald. ook haalde hij scripts van jou site af als ze goed zijn.

Momenteel zal hij wel minder actief zijn omdat hij in de jeugd inrichting zit maar toch vind je op google nog wel wat over hem wat hij post. www.google.nl -> rene cairo

Dus mocht je een internet bedrijf beginnen en er komt een rene cairo dan is het verstandig hem niet te accepteren omdat hij vaak een vals id opgeeft.

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
maar als hij een vals id opgeeft, hoe weet je dan dat hij het is?

Copy.com

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Is het niet een beetje mosterd na de maaltijd om hier nog over te berichten dan? ;) En hij zou nogal stom zijn als ie straks opnieuw begint met zijn activiteiten en dan zijn eigen naam gebruikt.

Als je hosting neemt, dan moet je gewoon kijken naar gerenomeerde bedrijven, en niet zo goedkoop mogelijk bij elke idioot die zichzelf "host" wil noemen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
Hij blijft zijn naam gebruiken Rene Cairo.
En hij komt erg pro over je trapt er gegarandeerd in.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:16
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:06:
Knap dat je kan beoordelen dat ik ergens gegarandeerd intrap ;)

Overigens dom van X-hosted om een dienst te leveren terwijl er niet betaald is.

[ Voor 14% gewijzigd door Spixo op 18-05-2006 15:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hij had dus wel een paar maand betaald maar daarna niet is ook inmiddels al weg afgesloten.
Maar nogmaals hij komt er prof over.

• KappuhH
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:06:
Hoe weet je dat hij die naam zal blijven gebruiken? Ken je hem persoonlijk ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, maar via x-hosted heb ik dat gehoord en via een forum hebben wij dat ook gemerkt.
Hij plaats ook excuses en zo blabal

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:21
ik vind 't een beetje raar topic.
je zegt zelf dat hij een vals ID opgeeft, en beweert daarna dat hij z'n echte naam blijft gebruiken. Vind ik een beetje vreemd. Zoals Sariel al aangaf je weet toch niet dat hij het is als hij een vals ID opgeeft :?

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:47

rg-mohwa

Phoe Hé

KappuhH schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:11:
[...]
Hoe weet je dat hij die naam zal blijven gebruiken? Ken je hem persoonlijk ofzo?
Misschien is hij het wel B)
:P

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Een topic met wat meer inhoud zou ik meer gewardeerd hebben. De beste info uit de topic start is "zoek op google naar" . (en hit 1 & 2 gaan bij mij over een deens cafee ;) ). Dus wat meer info zo geen kwaad kunnen, anders ku je iedereen wel zo zwart gaan maken.

offtopic:
Overigens denk ik dat je voor het stelen van wat bandbreedte niet het gevang in gaat. daarvoor moet je in nederland alleen wat schoffelen of een msn overheid site bouwen. :7 .

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Spixo
  • Laatst online: 21:16
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:13:
Nee, maar via x-hosted heb ik dat gehoord en via een forum hebben wij dat ook gemerkt.
Hij plaats ook excuses en zo blabal
Op internet kan je echter niet altijd op mensen vertrouwen. Het beste is dan ook gewoon hard te zijn, niet betaald geen dienst. Direct afsluiten die hap.

Excuses leuk geprobeerd, schrijf eerst het geld maar over.

Jammer dat het zo moet, maar er lopen nu eenmaal vervelende zakken rond op het net.

• KappuhH
  • Niet online
Ik vind het eigenlijk een beetje raar dat je dat hier komt posten. Doe je dat ook op allemaal andere fora?

Verwijderd

Topicstarter
KappuhH schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:15:
Ik vind het eigenlijk een beetje raar dat je dat hier komt posten. Doe je dat ook op allemaal andere fora?
Meestal wel dit is een druk bezocht forum en de meeste mensen gaan eerst in dit forum kijken.
En er staan ook hosting bedrijven bij.

• Sicko
Tis overigens ook oud nieuws. De fora die je tegen komt als je hem opzoekt via google melden hem al in februari en ook dat hij gestopt is in februari met z'n praktijken.

Verwijderd

Topicstarter
cm_sicko schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:20:
Tis overigens ook oud nieuws. De fora die je tegen komt als je hem opzoekt via google melden hem al in februari en ook dat hij gestopt is in februari met z'n praktijken.
Het verse nieuws is op heel veel site's er al af.
Maar toch is X-hosted nog maar 3 weken terug met heb gestopt.
Ook heeft hij al vaker excuses aangeboden

• KappuhH
  • Niet online
Post het dan op WHT oid. Hoe kun je trouwens bewijzen dat dit echt is? Zit je niet een vriendje uit je klas te pesten ofzo? Door zijn naam op deze manier op internet te laten verschijnen?

Verwijderd

Topicstarter
Maar kent niemand Rene Cairo?

Verwijderd

Topicstarter
KappuhH schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:23:
Post het dan op WHT oid. Hoe kun je trouwens bewijzen dat dit echt is? Zit je niet een vriendje uit je klas te pesten ofzo? Door zijn naam op deze manier op internet te laten verschijnen?
Tuurlijk niet.
Ik zou zeggen mail naar ............... die kunnen je vast meer informatie geven :/
Mail adres is op te vragen via MY

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 15:25 ]

• KappuhH
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:22:
[...]

Het verse nieuws is op heel veel site's er al af.
Maar toch is X-hosted nog maar 3 weken terug met heb gestopt.
Ook heeft hij al vaker excuses aangeboden
Wat zijn we weer lekker slim... vers nieuws dat al weer van de sites af is? Een beetje site laat zn nieuws in de database staan zodat het bereikbaar is. Dus dat slaat gewoon 3x nergens op!

Nee ik ken hem niet en wat heb jij er voor belang bij dat wel te weten?

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:49

Lord_Nemesis

Wa oars?

Wie zegt dat "Rowin Bouwhuis" niet het nieuwe alias is van Rene Cairo...

;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

• PSspike
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:55
Die broekkies van tegenwoordig :r

Pana Aquarea J 7kW monobloc L/W-WP || 11,8 kWp PV (Fronius Symo 10kW, 20x280Wp + 19x325Wp) || Daikin L/L-WP 5kW op 1x4.2kW Stylish en 2x2kW Perfera || Atlantic Explorer v4 270L WPB || PVOutput

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

LordNemesis schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:25:

;)
Ze zijn inderdaad ook allebei 14 :P

http://www.pestweb.nl/aps...ieuws/internet+pesten.htm

@TS Lees dit eens door ;)

Deliriant isti Romani.

• PSspike

Pana Aquarea J 7kW monobloc L/W-WP || 11,8 kWp PV (Fronius Symo 10kW, 20x280Wp + 19x325Wp) || Daikin L/L-WP 5kW op 1x4.2kW Stylish en 2x2kW Perfera || Atlantic Explorer v4 270L WPB || PVOutput

Verwijderd

Topicstarter
LordNemesis schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:25:

;)
]
Bedankt dat jij mij zo opvat

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Zie knipoog smilie, Rowin Bouwhuis

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Verwijderd

Topicstarter
LordNemesis schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:35:
Zie knipoog smilie, Rowin Bouwhuis
O oke dacht al dat jullie het egt meende

• KappuhH
  • Niet online
Logisch dat hij het niet meende, wie gaat nou zichzelf pesten? :Y)

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:38

bitflusher

flushed die *** pc

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:34:
[...]

]
Bedankt dat jij mij zo opvat
je heb iig een lekker vers account en een mooi msn adres, iig helemaal niets te maken met x-hosting

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:55

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Hij is gestopt hoor, dat zegt hij zelf :+ http://www.sitedeals.nl/f...8-rene-cairo-gestopt.html

Verwijderd

Topicstarter
bitflusher schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:36:
[...]

je heb iig een lekker vers account en een mooi msn adres, iig helemaal niets te maken met x-hosting
Klopt ik heb wel een site bij hun.
Maar mocht je informatie willen kan het je adres wel verstrekken

• Sicko
neej want dat is spammen en dat heb je vandaag al genoeg gedaan ;)

Maar jouw leeftijd(15) komt wel in de buurt van die van die meester oplichter van jou.

• Marck21
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11-2011
Hoeze 'Meester Oplichter'??? Hij is op z'n 14e al gepakt :Y)

Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE

• KappuhH
  • Niet online
Het was Wesley en geen Rene die het deed! Check dit!

• Saryon

Saryon

Xienix

KappuhH schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:39:
Het was Wesley en geen Rene die het deed! Check dit!
Dit is inderdaad een schokkende wending in deze zaak :P

@TS Je moet het maar eens lezen, door dit soort topics zit Rene nu op zn kamertje te huilen >:)

Deliriant isti Romani.

• nemesis_2004
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-10-2024
Op het zelfde forum staat ook dit...
..en zet op zoveel mogelijk forums zijn naam en alle gegevens die ik heb verzameld

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

nou, kom maar met die gegevens.

• labtech
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-04-2019
Kom nou zeg, je doet toch geen zaken met kinderen...

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 16:12 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:02:
Hallo,

Het gaat om Rene Cairo hij is vooral actief via zijn website's die momenteel toch uit te lucht zijn gehaald. Hij had een server gehuurd via X-hosted en niet betaald en via die server deed hij webhosting je betaaalde er voor en je kreeg een stuk minder dan waar voor je betaald. ook haalde hij scripts van jou site af als ze goed zijn.

Momenteel zal hij wel minder actief zijn omdat hij in de jeugd inrichting zit maar toch vind je op google nog wel wat over hem wat hij post. www.google.nl -> rene cairo

Dus mocht je een internet bedrijf beginnen en er komt een rene cairo dan is het verstandig hem niet te accepteren omdat hij vaak een vals id opgeeft.
Welk okkiwokki bedrijf trapt hier nu in? Een beetje bedrijf gaat zoiezo niet in zee met een 14 jarige knul die niet eens bij de kvk ingeschreven staat. Kom op zeg dit is van het niveau ik laat een website hosten door een vriendje van school maar nu belazerd hij me.

• KappuhH
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:44:
Ik snap alleen niet waarom hij een vriend dat aan zou doen.
Dit is diep triest als jij zo met je vriend om gaat vinden jullie niet?
Het is nog dieper triest dat jij hier zulke topic aanmaakt! Dit is volgens mij gewoon pesten!

Verwijderd

Topicstarter
KappuhH schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:46:
[...]

Het is nog dieper triest dat jij hier zulke topic aanmaakt! Dit is volgens mij gewoon pesten!
Dit is gewoon waarschuwwen.
Hij was ook degelijk ingeschreven bij KVK
Echt het was een pro bedrijf en alles ging via de mail geen spelfouten niks.

• Sicko
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:44:
[...]

Ik snap alleen niet waarom hij een vriend dat aan zou doen.
Dit is diep triest als jij zo met je vriend om gaat vinden jullie niet?
Voor dit soort zaken hebben ze hier op GOT Wetenschap & Levensbeschouwing .. ik vind dat jij toch een aparte manier van posten hebt, en krijg op deze manier toch het gevoel dat jij er wel iets mee te maken hebt.

• PSspike
Ja okee, als je alles via de mail doet en niks persoonlijk afhandeld. Dan ben je pas professioneel bezig! :+

Verwijderd

Topicstarter
cm_sicko schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:48:
[...]

Voor dit soort zaken hebben ze hier op GOT Wetenschap & Levensbeschouwing .. ik vind dat jij toch een aparte manier van posten hebt, en krijg op deze manier toch het gevoel dat jij er wel iets mee te maken hebt.
Dat mag jij altijd natuurlijk hebben :?
Maar er is 1 oplossing omdaar achter te komen..
Mij screenen bij X-Hosted

• KappuhH
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:47:
Alles via mail lis professioneel? Bevestigingen via de post is misschien nog net even wat profesioneler! En een jongetje van 14 kan zich helemaal inschrijven bij de KvK. Geloof je nog steeds dattie dat gedaan heeft?

Verwijderd

Topicstarter
KappuhH schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:49:
[...]
Alles via mail lis professioneel? Bevestigingen via de post is misschien nog net even wat profesioneler! En een jongetje van 14 kan zich helemaal inschrijven bij de KvK. Geloof je nog steeds dattie dat gedaan heeft?
Ik weet het niet zijn site was wel echt pro kvk alles stond er op........
En hij had zoveel site's zag er wel erg zakelijk uit heb bij hem gehost.
Had een site gemaakt maar helemaal kwijt.
Heeft mij verbannen van die account en toen ging hij gewoon images veranderen en alles op zijn naam zetten.:S

• Saryon

Saryon

Xienix

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:49:
[...]

Dat mag jij altijd natuurlijk hebben :?
Maar er is 1 oplossing omdaar achter te komen..
Mij screenen bij X-Hosted
Als ik jouw (nog heel korte) posthistorie eens doorlees, krijg ik niet de indruk dat jouw topics en posts iets toevoegen aan GoT. Dit topic gaat eigenlijk al nergens over, er is er al een gesloten wegens spam en in dit topic Email hosting begin je ook alweer te spammen met je X-Hosting :X

Deliriant isti Romani.

• KappuhH
  • Niet online
Dus jij denk dat iemand een kvk nummer op zn site zet dat hij dan aangesloten is bij de kvk? Beetje dom vind je zelf niet? Iets wat er profesioneel uitziet ís niet professioneel, je kunt ook zo ff een template ur opgooien. Dus mijn conclusie is: óf je hebt je op laten naaien door je vriendjes, óf je lult het uit je nek om iemand te pesten!

Verwijderd

Topicstarter
Saryon schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:54:
[...]

Als ik jouw (nog heel korte) posthistorie eens doorlees, krijg ik niet de indruk dat jouw topics en posts iets toevoegen aan GoT. Dit topic gaat eigenlijk al nergens over, er is er al een gesloten wegens spam en in dit topic Email hosting begin je ook alweer te spammen met je X-Hosting :X
Gewoon hele goeie ervaringen met X-Hosted.
En wij delen veel informatieve dingen met elkaar.

Verwijderd

Topicstarter
KappuhH schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:54:
Dus jij denk dat iemand een kvk nummer op zn site zet dat hij dan aangesloten is bij de kvk? Beetje dom vind je zelf niet? Iets wat er profesioneel uitziet ís niet professioneel, je kunt ook zo ff een template ur opgooien. Dus mijn conclusie is: óf je hebt je op laten naaien door je vriendjes, óf je lult het uit je nek om iemand te pesten!
Ik lul het niet uit mijn nek en het is ook niet mijn vriendje:S
Ik zou zeggen google eens en neem contact op met X-Hosted!

• KappuhH
  • Niet online
*zucht* Als ik ergens geen hosting zou nemen is het wel bij X-Hosted!! Ik heb gegoogled en ben tot de conclusie gekomen dat het dikke onzin is!

• PSspike
Heb ff gecheckt, x-hosted staat wel ingeschreven bij KvK...

Maar idd, ik zou er ook absoluut géén hosting nemen.

[ Voor 33% gewijzigd door PSspike op 18-05-2006 16:00 ]

• Saryon

Saryon

Xienix

Ik heb wel wat beters te doen dan om dit soort onzin te gaan zitten "googlen" En als jij voor iedere keer dat jij hier X-Hosted vermeld een euro krijgt, ben je zo rijk...

@Ts 2 posts hierboven gericht uiteraard :)

[ Voor 19% gewijzigd door Saryon op 18-05-2006 16:00 ]

Deliriant isti Romani.

Verwijderd

Dit topic slaat nergens op. Mischien een modje tippen?

Verwijderd

Topicstarter
Saryon schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:00:
Ik heb wel wat beters te doen dan om dit soort onzin te gaan zitten "googlen" En als jij voor iedere keer dat jij hier X-Hosted vermeld een euro krijgt, ben je zo rijk...

Als jullie de indruk krijgen dat ik hier geld voor krijg heb je het fout.
Dus het is ook heel makkelijk om de naam niet meer te noemen dus vanaf nu noem ik hun naam niet meer.

• PSspike
Saryon schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:00:

Danku :)

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:01:
Mijn zegen heb je (+ een OW of ban voor de TS...)

Verwijderd

LordNemesis schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:02:
[...]

Mijn zegen heb je (+ een OW of ban voor de TS...)
Het liefst (of dat standaard is weeet ik niet) een ip ban.. hebben we er geen last meer van :P

• KappuhH
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:01:
Heb ik al gedaan. Zulke jongetjes mogen terugkomen als ze volwassen zijn...

En nu weer ontopic :P

• chaos.be
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:02:
Hallo,

De url naar je home-website werkt niet... Ik denk dat het een probleem is van je provider O-)

• Saryon

Saryon

Xienix

Ik vergat hem te qouten, vandaar ;)

Deliriant isti Romani.

• chaos.be
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:56:
[...]
En wij delen veel informatieve dingen met elkaar.
|:(

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:59

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:47:
[...]
Dan ga ik er maar vanuit dat ie spellingscontrole gebruikt heeft want als ik naar dat topic kijk dan barst zijn tekst van de spel/typ/grammaticafouten.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

Mag ik enkele users op bovenstaand topic wijzen :/

Verwijderd

Topicstarter
Zou dit topic niet kunnen gesloten worden bespaard veel moeite

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001