Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Draadloze telefoon met basisstation,lader en 1 handset

Pagina: 1
Acties:

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:53

Airpower

Feel the Power!

Topicstarter
Ik ben eigenlijk op zoek naar een draadloze telefoon voor gebruik binnenshuis. Het basisstation komt in de meterkast met de telefoonaansluiting. De lader plaats ik dan in de woonkamer waar de handset op komt.
Wat ik veel tegenkom is dat als je een extra lader erbij wilt dan je dan ook meteen een extra handset erbij krijgt. Dit is voor mij dus niet nodig.

Weet iemand een type waar je een basisstation, lader en 1 handset krijgt? (voorkeur philips).

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:42

SambalBij

We're all MAD here

Siemens heeft een aantal modellen waarbij de lader en het basisstation los zijn...
Kijk eens naar de Gigaset SL100, SL440, SL550, SL740....

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

je hebt al setjes van 3-4 telefoons voor 70-100 euro. (panasonic, philips) of een setje van 2 telefoons voor 50-70 euro. Ik denk niet dat je door een headset minder veel goedkoper uit bent, want je zul ze waarschijnlijk los moeten kopen. Los is duurder dan een setje

Focus eerder op de mogelijkheden van het toestel en de kwaliteit

Wat is je budget? Siemens is over het algemeen een vrij duur merk (tov andere).

Ik heb zelf een panasonic set van 3 stuks voor 99 euro. Ze werken wel goed alleen Ik ben zelf niet helemaal tevreden over de kwaliteit, maar dan had ik maar siemens moeten kopen en 3x zo duur uit zijn (bij zelfde functionaliteit).

[ Voor 32% gewijzigd door jeanj op 18-05-2006 23:38 ]

Everything is better with Bluetooth