Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een tijdje de SDA II. Nu heb ik daar gisteren tomtom mobile5 opgezet maar wanneer ik dat opstart krijg ik een groen beeld met wat witte strepen en af en toe knippert er iets... Het programma reageert wel wanneer ik op de toetsen druk, zo veranderd te samenstelling van kleuren op het scherm.
Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn, instellingen verkeerd ofzo?

Verwijderd

Het zou kunnen zijn dat je de smartphone versie geinstalleerd hebt. Volgens mij draait de SDA II op windows mobile of niet? Een andere optie zou kunnen zijn dat je niet alle mappen overgenomen hebt tijdens het installeren, wellicht missen er dus nog dingen.

Verwijderd

De SDA II heeft een andere scherm resolutie en werkt alleen met de versie 5.2 terwijl je nu 5.0 gebruikt. De update is te downloaden op www.tomtom.com bij Support. Je hebt een cardreader nodig om te kunnen updaten.

• profweirdo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-10 19:25
Dezelfde probelem heb ik gehad met mijn C550, updaten naar 5.2 was vor mij de oplossing.

Weet iemand waarom (bij mij) TomTom besluit om *altijd* de settings terug te zetten naar fabrieksinstellingen? |:(

E6750 @ 3,2 Ghz | MSI P35 | OCZ SpecOps 2Gb | Sparkle 7900GT