Toon posts:

Mac voor thuis?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heej allemaal,
Ik heb jullie hulp nodig.

Een Imac of Macbook voor een gezin die gewoon lekker wil surfen en vooral geen gezeik wil op hun computer.

Ik wil mijn ouders een Apple computer aansmeren, alleen kan ik dat doen zonder me(achteraf) schuldig te gaan voelen(i.v.m. prijs)

de computer die we nu hebben stelt niet veel voor, en mij leek het zelf ook wel leuk om me met photoshop e.d. bezig te gaan houden.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Als ze geen gezeik op hun computer willen moeten ze gewoon met beperkte rechten werken en Photoshop werkt prima op een windows computer.

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Allereerst welkom op GoT :)

Kijk eens naar een Mac Mini, dit is een ongelooflijk klein pc'tje, heel goedkoop (pak anders geen Intelmac maar een PPC-versie via eBay ofzo), en aantrekkelijk, omdat hij doodstil is en je geen speciale Applehardware nodig hebt.

Voortaan wordt eigenlijk verwacht dat je eerst zelf wat rondspeurt (zoekbox rechtsboven) omdat er vaak al veel te vinden is wat je zoekt.

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Er wordt inderdaad verwacht dat je jezelf eerst wat verdiept in wat je nu precies wil. Uit de topicstart wordt dat niet echt duidelijk.
In de diverse topics in Apple Talk staat enorm veel informatie over de verschillende Apple computers, en daar is genoeg te vinden over de toepassingen voor thuis.
Ik zie ook niet echt een vraag in de openingspost, en om te voorkomen dat mensen vragen gaan beantwoorden die helemaal niet spelen bij de topicstarter doe ik er een slotje op.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.