Om maar gelijk met de deur in huis te vallen:
De bijbehorende Gridview werkt prima. Ik kan sorteren en de data selecteren gaat ook goed. Als ik vervolgens een rij probeer te updaten, dan gebeurt er niks. Ik heb al veel dingen geprobeerd, maar kan nergens vinden waar het aan ligt.
En weet iemand toevallig hoe je het automatische gebruik van brackets om veldname (bv. [achternaam]) in Visual Webdeveloper kan uitschakelen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <asp:SqlDataSource ID="SqlDataSource1" runat="server" ConnectionString="<%$ ConnectionStrings:ccgroup %>"
ProviderName="<%$ ConnectionStrings:ccgroup.ProviderName %>" SelectCommand="SELECT id, voornaam, tussenvoegsel, achternaam, adresregel, postcode, plaats, provincie, telefoon, mobiel, beschikbaarheid, mailbevestiging, email, geboortedatum, cv, ervaring, laatsteContact, zelfstandige, bron, geslacht, datumReactie FROM vacatures"
UpdateCommand="UPDATE vacatures SET achternaam = @achternaam WHERE id = @id">
<UpdateParameters>
<asp:QueryStringParameter Name="id" QueryStringField="id" />
</UpdateParameters>
</asp:SqlDataSource> |
De bijbehorende Gridview werkt prima. Ik kan sorteren en de data selecteren gaat ook goed. Als ik vervolgens een rij probeer te updaten, dan gebeurt er niks. Ik heb al veel dingen geprobeerd, maar kan nergens vinden waar het aan ligt.
En weet iemand toevallig hoe je het automatische gebruik van brackets om veldname (bv. [achternaam]) in Visual Webdeveloper kan uitschakelen?