Hallo Tweakers,
Ik heb een Xxodd M570B notebook.
Ben er zeer tevreden over sinds de aanschaf in maart 06.
Echter sinds 1,5 week heb ik last van het volgende probleem.
Als ik de notebook aanzet tijdens een coldboot dan zie ik als het TFT scherm aan wordt gestuurd
/onder spanning staat een fraktie van een seconde een soort van beeldruis vergelijkbaar met het sneeuweffect op een normale televisie als er geen kabel aan hangt.
Deze ruis is wit en willekeurig verpreid over het hele beeld.
Na dit moment komt de POST met memory schek CPU etc. etc.
Dit vertoont geen problemen.
Start ik hierna nog een keer op dan komt het niet meer voor.
Ik heb wat dingen geprobeerd zoals het op batterij aanzetten tijdens coldboot en met lader maar dit maakt geen verschil
Weet iemand wat dit is? De notebook werkt verder prima, en misschien lijkt het voor menigeen
iets om je niet druk over te maken maar als ik er 2500 euries voor neer heb moeten tellen dan vind ik dat wel het melden waard.
Thx
Ik heb een Xxodd M570B notebook.
Ben er zeer tevreden over sinds de aanschaf in maart 06.
Echter sinds 1,5 week heb ik last van het volgende probleem.
Als ik de notebook aanzet tijdens een coldboot dan zie ik als het TFT scherm aan wordt gestuurd
/onder spanning staat een fraktie van een seconde een soort van beeldruis vergelijkbaar met het sneeuweffect op een normale televisie als er geen kabel aan hangt.
Deze ruis is wit en willekeurig verpreid over het hele beeld.
Na dit moment komt de POST met memory schek CPU etc. etc.
Dit vertoont geen problemen.
Start ik hierna nog een keer op dan komt het niet meer voor.
Ik heb wat dingen geprobeerd zoals het op batterij aanzetten tijdens coldboot en met lader maar dit maakt geen verschil
Weet iemand wat dit is? De notebook werkt verder prima, en misschien lijkt het voor menigeen
iets om je niet druk over te maken maar als ik er 2500 euries voor neer heb moeten tellen dan vind ik dat wel het melden waard.
Thx