Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
SonyEricsson heeft weer een toestel aangekondigd die onder 2 verschillende namen terug te vinden is in het assortiment van hun toestellen. De Z710i is de normale versie en de W710i is de walkman versie die zich graag voordoet als een volwaardig MP3 speler.

Z710i:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/540ff55f2433e3487928d1d8f28ccadc/thumb.jpg

W710i

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/da6d214b0c47e0d3577eef2d84e0491f/thumb.jpg

Specs:

W710 – Features at a glance:

Imaging and messaging
• 262k colors display
• 176x220 pixels TFT display
• 2.0 mega pixel camera
• digital zoom
• Video recording / playback
• 10 MB user memory
• Bundled with 512MB Memory Stick Micro™ (M2™)
• SMS, EMS and MMS
• QuickShare™
• Instant Messaging
• Push-To-Talk
• Adobe picture/video PC SW

Music & Active
• Walkman® Media player (MP3, AAC and AAC+, eAAC+)
• 512MB Memory Stick Micro™ (M2™) – enough to hold 470 tracks in eAAC+ format
• Support for m4a
• Active Stereo headset in the box
• FM radio with RDS
• Sturdy Sports armband and belt clip in the box
• Fitness Application - Pedometer
• 1.5” 128x128 4-level orange on black external LCD for quick access to music
• PlayNow™ Ring tones
• PlayNow™ Games
• Streaming Audio/Video
• Java MIDP 2.0
• 3D games
• Music and Video DJ
• OMA DRM phase 2

Connectivity
• EDGE Quad-band 850,900,1800,1900
• GPRS class 10
• EDGE class 10
• Bluetooth™
• 512 MB Memory Stick Micro™ (M2™) provided in the box (can store up to 470 songs with eAAC+)
• USB 2.0 support with USB cable provided in the box
• PC Tools & Software
• Infrared
• WAP 2.0
• Full HTML Browser
• RSS Feed

Oftewel, bijna hetzelfde als de K750i, maar dan in clamshell formfactor

Engelstalige review

[ Voor 61% gewijzigd door Ginz op 23-08-2006 22:53 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Volgens de specificaties van de SonyEricsson site is het externe display geen kleurendisplay maar een 4-scale grey display. Wat me opvalt is dat bij de Z710i op het afgebeelde plaatje een blauw scherm aan de buitenkant zit... Vraag me af hoe dat nou precies zit...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Het zullen in beide gevallen geen kleurenschermen zijn. Maar monotone schermen, de Z710 heeft dan als het goed is 4 blauw tinten en de W710 heeft dan alleen 4 oranje tinten. (Zoals te zien is in Eldar's review)

[ Voor 30% gewijzigd door Sur_G op 19-05-2006 11:53 ]

Verwijderd

Wanneer zijn ze verkrijgbaar in Nederland?

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-11 17:26
dat wordt de vervanger voor mijn gestolen W550i :(
enig idee van de richtprijs? wanneer hij uitkomt is zo belangrijk niet, ik heb nog een nokia 3510i reserve :O

willy

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 21:02:
Wanneer zijn ze verkrijgbaar in Nederland?
Volgensmij pas in augustus...... :( :'(

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• jakob
ik heb ook nog wat info gevonden, dat was derde kwartaal(juli wellicht niet meer) en zou tussen de 250 en 300 euro kosten. net mijn budget dus :P

maar hoeveel bedraagt de M2 stick nu? ik heb al 256, 512 en 1 gieg gezien :?

[ Voor 22% gewijzigd door jakob op 06-06-2006 15:02 ]

• jakob
http://www.mobile-review....onyericsson-w710-en.shtml

@TS: zet je dit ff in de topicstart?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Z710i

http://www.gsmhuis.nl/gsm...msez710izw.html?ab_agid=1

Richtprijs 320 euro, W710i staat er nog niet op, maar die zal ong. 100 euro duurder zijn?

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:48

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Beide toestellen hebben A2DP volgens de whitepaper :9

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• jakob
Xof schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:33:
Z710i

http://www.gsmhuis.nl/gsm...msez710izw.html?ab_agid=1

Richtprijs 320 euro, W710i staat er nog niet op, maar die zal ong. 100 euro duurder zijn?
ik kan de z710 krijgen aan 265 euro
ik niet eigenlijk, mijn bankrekening laat dat niet toe(juist een portable gekocht :9 )maar bij pixmania staat hij. ik twijfel tussen deze en de Z550
de W710 heb ik ergens zien staan aan 340 euro, maar ik weet echt niet meer waar.

willy

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 19:45
Heeft iemand de Z710i nu al? Hoe bevalt hij je?
Zit er ook een limiet op de smsjes van ongeveer 150-200 smsjes zoals op bv de k750i ?

It's dark but I don't want to find the light

Verwijderd

anyonas schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:20:
Zit er ook een limiet op de smsjes van ongeveer 150-200 smsjes zoals op bv de k750i ?
Als het goed is krijg ik 'm morgen. Ik laat volgende week weten hoe 'ie tot dan bevalt.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
anyonas schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:20:
De W710 is sinds vandaag beschikbaar geworden. Hij loopt alleen nog niet erg goed, dit terwijl er wel veel vraag naar was. :?

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 19:45
DaannO schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:08:
[...]

De W710 is sinds vandaag beschikbaar geworden. Hij loopt alleen nog niet erg goed, dit terwijl er wel veel vraag naar was. :?
wat bedoel je met "loopt alleen nog niet goed" ?

It's dark but I don't want to find the light

• DaannO
anyonas schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:46:
[...]

wat bedoel je met "loopt alleen nog niet goed" ?
De kwantiteit die over de toonbank heen gaat. ;)

• Xof

Xof

Vind het ook niet zo vreemd.. veel mensen weten nog niet eens dat die uit is.
Zal over een aantal weken wel beter lopen.

Wat ik trouwens zo jammer vind van die Z710 is het blauwe lcd schermpje.. staat totaal niet bij die telefoon.

Verwijderd

Gisteren het toestel ontvangen. Kan er uiteraard nog niet veel over zeggen, maar tot nu toe (1 dag duh): erg lekker toestel.

Paar dingen die me opvallen:
-bijgeleverde earphones zijn niet super. blijven wel goed zitten door de beugels, maar niet diep in je oor. hierdoor is het geluid niet optimaal.
-geluid met andere hoofdtelefoon is super, zeker met de MegaBass-optie.
-radio is erg goed, werkt helaas alleen als de hoofdtelefoon is aangesloten.
-de joystick-knop werkt goed, maar als je te grote vingers hebt is 'ie lastig.

Laatste opmerking: wat me opvalt is dat de telefoon als sporttelefoon is gelanceerd. De bijgeleverde band om 't toestel om je arm te dragen werkt perfect. Helaas kun je de telefoon alleen gebruiken bij droog/mooi weer. Toestel is namelijk niet water-/vochtbestendig.

• DaannO
Trouwens, nu ik hem in mijn handen heb gehad lijkt hij wel verdacht veel om de Z520 en dan ook nog eens inclusief de beugel aan de achterkant die ze van mij hadden mogen weglaten:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilewhack.com/images/tn_Sony_W710.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tangocommunications.co.uk/shop/images/products/z520.jpg

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Ik heb de W710i vandaag ook binnen gekregen.
Binnenkort komt ook de Sony BT stereo headset en dan ben ik er klaar voor.

Ik heb nog geen negatieve dingen kunnen ontdekken...gewoon een lekker foontje.
Outlook contacten en agenda syncen met BT gaat prima.
Bijgeleverde oordopjes zijn niet om overnaar huis te schrijven, maar mijn MDR-EX71 dopjes passen er ook op en die klinken prima.

• Xof

Xof

Ridder schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:04:Bijgeleverde oordopjes zijn niet om overnaar huis te schrijven, maar mijn MDR-EX71 dopjes passen er ook op en die klinken prima.
Standaard oordopjes zullen natuurlijk nooit beter zijn dan die EX71 dopjes, daar betaal je dan ook vrij veel voor natuurlijk :)
Maar de walkman player schijnt idd bij alle nieuwe W telefoons goed te werken qua geluid etc.

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Ik vindt het alleen jammer dat de track info niet door beeld scrollt....dat verwacht je toch wel op een Walkman-foon.
Of ik moet het over het hoofd hebben gezien bij de settings....

Verwijderd

De w710i bevalt goed, alleen die oordopjes zijn bagger, ze zitten niet lekker en niet diep genoeg voor goed geluid.

Ook het trainings gebeuren werkt leuk, hij houdt bij wat je gelopen hebt, wat je gemiddelde snelheid was etc.

Grtz

Verwijderd

Hoeveel geheugenkaartje zit er bij de Z710i?

Verwijderd

Staat in de topic start:

512 MB Memory Stick Micro™ (M2™) provided in the box (can store up to 470 songs with eAAC+)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:30:
Staat in de topic start:

512 MB Memory Stick Micro™ (M2™) provided in the box (can store up to 470 songs with eAAC+)
De z710i niet de w710i

Mij niet bekend, kan er niets over vinden.

Verwijderd

Is dus maar een 64 mb bij de Z710i,maar geeft nix,ga ik opzoek naar een gig kaartje :9

• jakob
pixmania heeft er, en pdashop ook

Verwijderd

willy486 schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:19:
pixmania heeft er, en pdashop ook
Heb een 1GB Sony MemoryStick Micro M2 besteld bij one2remember
incl.verzenden 48,40 :9

Verwijderd

Ik gebruik hem met mijn sennheiser CX300 headset,subliem geluid hoor _/-\o_ Al met al vind ik het een W810i maar dan in de opklapversie zonder autofocus :X Ja vind hem wel tof had iets platter gemogen,maar is niet storend.Heb dus de Z710i voor de duidelijkheid(zwart)thema's van de W810i doen het er ook gewoon op _/-\o_ Alleen triest dat 64 mb geheugenkaartje erbij hoor,maar ja je kan niet alles hebben. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 00:30 ]

Verwijderd

Dankzij de hulp speedy andre heb ik van mijn Z710i een W710i gemaakt _/-\o_
Heb er ook een 1GIG kaartje in,ben helemaal blij O+

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:46:
Je mist alleen de walkman player ;)

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:45
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:12:
Helaas kun je de telefoon alleen gebruiken bij droog/mooi weer. Toestel is namelijk niet water-/vochtbestendig.
Spreek je uit ervaring, of staat dat op de doos en kan je wel gewoon bellen in een regenbuitje?

Verwijderd

Xof schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 01:13:
[...]

Je mist alleen de walkman player ;)
Nee hoor zit er gewoon op _/-\o_

Verwijderd

kan iemand mij vertellen of er een 'photo light' op zit? ik dacht van niet volgens de site van sony-ericsson..
Toch zou ik dit eigenaardig vinden aangezien dit toch wel heel erg handig is!

Geeft het externe display trouwens voldoende licht op de weg in het donker te vinden? :9~

• jakob
neen er zit geen op, en op de z550i en k610i ook niet :( (tussen deze gsm's was ik aant twijfelen, maar tis een k610i geworden)

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-11 15:54
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:46:
Ik heb net ook dit telefoontje besteld bij een verlenging van een abbo, nu vraag ik me af wat de
voordelen zijn van deze modificatie?

-

Verwijderd

Betere mp3 speler(mega bass)Flash thema's,foto/afbeelding in beeld als je een sms krijgt :9
Alleen heb je niks aan het fitness gedeelte dat werkt jammer genoeg niet(hardware)

Ik gebruik de lava theme,dan scrollt de artist en titel van het liedje door je beeld,gaaf hoor _/-\o_

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DaannO schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 20:28:
Trouwens, nu ik hem in mijn handen heb gehad lijkt hij wel verdacht veel om de Z520 en dan ook nog eens inclusief de beugel aan de achterkant die ze van mij hadden mogen weglaten:

[afbeelding]

[afbeelding]
Grappig dat je die vergelijking maakt, ik heb namelijk vandaag een Z710 ontvangen, die ik heb besteld om een Z520 op te volgen.

Mijn grootste klacht van de Z520 was dat het externe scherm slecht leesbaar was en niet altijd duidelijk te zien was wie er belt, wat toch de belangrijkste functie van het externe scherm is (voor mij). Ik vond de Z710 aantrekkelijk door zijn grote en duidelijke scherm, maar op de foto's als toestel wat 'grof' ogen.

In werkelijkheid is hij ook iets groter/groffer, maar dat misstaat niet. Hoe meer ik aan het toestel gewend raak, hoe chiquer ik 'm vindt ogen. De productfoto's doen 'm in dat opzicht geen recht aan. Feit is wel dat de Z520 dus aanmerkelijk 'slanker' aanvoelt.

Alternatieven die ik heb overwogen zijn de Z530 en de Z550. Beide vielen uiteindelijk af ivm. oa. de toetsen, de toetsen van de Z710 lijken erg op die van de Z520 en dat vind ik erg prettig. De Z550 was een goede kandidaat, maar de grootte van het scherm viel me IRL tegen en de toetsen liggen verzonken, wat ik niet prettig vind in gebruik. De Z530 was een goede tweede, maar ook daarvan vond ik het toetsenbord niet prettig ontworpen. En beide leggen het af op het gebied van stijl en functionaliteit, de Z710 is gewoon een klasse hoger, maar daar is de prijs dan ook naar.

Persoonlijk vind ik overigens het blauwe externe display van de Z veel prettiger en rustiger dan het oranje display van de W-uitvoering. De W is lekker speels, maar de Z daartegenover stijlvol en zakelijk. Ook de toetsverlichting is overigens blauw, maar minder heftig dan bij de Z520.

Verder zit er inderdaad geen photolight op de Z en zit er 'maar' 64MB, in de doos trof ik wel ook een USB-kabel en koptelefoontje aan (geen sportuitvoering, wel een degelijk en mooi ontworpen dingetje).

Verwijderd

oeps mag ik hiet niet over praten...... :X

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 23:36 ]

• DaannO
:)

[ Voor 97% gewijzigd door DaannO op 20-11-2006 23:39 ]

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-11 13:51
Eigenlijk is het niets meer dan weer een versie doorgeborduurd op de w800i/k750i/d750i/w700i/w810i series
Schermresolutie is precies hetzelfde en ik zie eigenlijk niet echt vernieuwende dingen met uitzondering van het clamshell design.

Ik zeg, tijd voor een niewer scherm :9~

Ziet er wel leuk uit, maar dan heb ik liever een nokia 6233 (over stijl gesproken O-)

I have the body of a god, shame it's a buddha......

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-11 15:54
Inmiddels ben ik ook in het bezit van deze telefoon.

Met wat moeite orange world aan de gang gekregen, aangezien de telefoon nog niet bekend is bij orange en de mevrouw aan de helpdesk zei dat deze niet zou werken met orange world, toch maar geprobeerd de instellingen van de w800i te downloaden. Met succes! wel valt het mij op dat de browser niet helemaal 100% werkt.

bijvoorbeeld met de mobiele versie van ebuddy lukt het met geen mogelijkheid om de gegevens in te voeren.. ook andere sites die met de interne browser van mijn oude 6600 wel werkte doen hier moelijk..

Klein minpuntje dus! voor de rest is het een zeer fijne telefoon. Voral het schuifje om hem op toetsblokering te zetten is ideaal! , geen gerommel meer met toetscombinaties etc...

-

• Silent Thunder
  • Laatst online: 26-10 20:00
Ik heb ook al 'n poosje de Z710i, fraai dingetje en niks te klagen... ik heb alleen nog een vraagje:

Kan het kwaad om de accu tussentijds op te laden? Ik heb 'em altijd helemaal leeggetrokken totdat 'ie zelf uitsprong voordat ik 'em aan de lader slingerde; dit omdat het volgens mij in zijn algemeenheid goed is voor accu's.

Maar goed, hij zit nu net over de helft; en wil morgen tijdens het treinen mp3tjes afspelen, maar geen zin dat ie op 'n gegeven moment op is. Ik weet alleen niet meer hoe het dus zit met dat tussendoor-opladen; sommige kunnen het hebben en de andere kunnen er iets slechter tegen.

• Xof

Xof

Nee dit maakt niks uit, was altijd zo met de batterijen van vroeger. Tegenwoordig mag je ze opladen wanneer je wil :)

• Silent Thunder
oke :)

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Ik heb een W710 en een Z710.
De W is naar mijn ega gegaan en de Z heb ik....gelijkgemaakt aan de W qua software...
Ik heb ook een SE stereo BT headset en dat werkt prima met de W maar de Z (die denkt dattie een W is) wil niet zo erg.
Alles werkt maar geluid komt slechts af en toe door.
Zonder headset speelt ie prima af en met headset, bij bellen met BT headset, komt geluid prima door.Maar niet bij muziek....
Bij de W werkt alles.
Hier iemand met een "Z" en een stereo BT headset die wel werkt?

Ik heb er overigens deze week een 2GB kaartje bijgekocht.

• Silent Thunder
Nog een vraagje: is het mogelijk om TomTom te installeren op mijn Z710i? Ik kan even niet het OS van mijn foon achterhalen. Er zijn namelijk wel een paar eisen die TomTom aan je foon stelt...

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11 07:48
Silent Thunder schreef op zondag 18 februari 2007 @ 13:17:
Nog een vraagje: is het mogelijk om TomTom te installeren op mijn Z710i? Ik kan even niet het OS van mijn foon achterhalen. Er zijn namelijk wel een paar eisen die TomTom aan je foon stelt...
Nee, niet mogelijk. Heb je een windows mobile of symbian telefoon voor nodig. De Z710 heeft een eigen OS van sony ericsson zelf. Check http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1115438 voor een alternatief.

[ Voor 10% gewijzigd door Snirpo op 18-02-2007 20:39 ]

• Silent Thunder

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:45
Ik heb een W710, en vanmiddag deed mijn hoofdtelefoon aansluiting een beetje raar. Hij klikt niet zo goed meer, ik moet hem echt in de goede houding houden.

Ben ik dan (per ongeluk) te hard met de telefoon omgegaan, of zijn er meerdere mensen met dit probleem?

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-11 23:26

djidee

Mr. Slungel

Kick :)

Ik had een K800i, die heeft water gevangen (zonde, ja, ik weet het), en nu zoek ik een leuk alternatief, SE wil ik zowieso, de cash heb ik niet heel erg, gebruik vooral de sync functie, radio en mp3. Dacht dat de Z710 wel aardig geschikt was. Om nou bijna 70-100 euro meer te betalen voor die walkman functie (had k800i ook niet, en beviel prima) van de w710 vind ik ook weer zonde.

"Mekker, blaat"

Verwijderd

is het waar dat alleen de W serie van SE ingebouwde boxjes heeft?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
'boxjes' hebben ze geen van beide, ze hebben wel (allebei) een enkele luidspreker waar je muziek kunt afspelen. Ook je ringtones komen daaruit naar buiten en je kunt er ook gesprekken op de 'speaker' voeren.

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-11 23:26

djidee

Mr. Slungel

Kickje

Dus de Z710i besteld voor net iets meer dan 200 euries bij SallandAutomatisering..
Vergeleken met de K800i een hoop value for money, gebruik voornamelijk de muziekfunctie, heerlijk met dat externe display (op de fiets), de speaker is nog best redelijke kwaliteit, en vind toch het dichtklappen fijner dan een normaal toestel als de k800i. Beeldscherm is iets kleiner, en de camera natuurlijk, maar goed, voor de echte plaatjes heb je een digitale spiegelreflex, en voor het ohhh, snel foto'tje maken is 2mp meer dan zat... Loopt alleen nog wat te ouwehoeren met bluetooth en mijn pc, maar dat is een kwestie van opnieuw pairen denk ik (winamp hid raakt na 3 min de verbinding kwijt)

"Mekker, blaat"

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07 08:18
Schopje:

Heb gisteren de W710i binnen gekregen, fijn toestelletje. Alleen die stappen teller is wel een beetje loos. Heb nog niet kunnen vinden hoe ik em uit kan zetten. Maar goed, moet toch de handleiding maar ff een keer doorspitten, wil toch ook weten hoe ik een gesprek op de speaker kan zetten.

Wat ik wel jammer vind is dat de "oude" laders niet meer passen. Nu moet ik een nieuwe autolader aanschaffen.

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

Verwijderd

Kickje:

Is het iemand al gelukt om flash menu's te krijgen op de w710i?
Ik heb telefoons gezien waarbij er al zo'n flash menu opzit. Maar die heb ik niet.
Hier is een plaatje ervan:
Afbeeldingslocatie: http://www.tempernet.com/EM/sony/W710i/W710i_29.JPG

Nou zie je overal engelse handleidingen voor de w850 hoe dat moet maar toch durf ik het nog niet aan. Bovendien zit ik op een mac die ook niet ondersteund wordt door PhoneXS o.i.d

Komt het misschien omdat deze telefoon gesimlocked is door telfort, moet ik dan gewoon nieuwe firmware downloaden?

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-11 22:52
*Kickje* Wat is de nieuwste firmware voor deze telefoon?

• wberkel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-07 22:09
kickje

Ik heb een w710i. Alleen deze valt soms uit als ik het klepje sluit.
Soms is het langere tijd weer weg. Ik heb enigszins de indruk dat het software is.
Meer mensen met dit probleem?

Verwijderd

wberkel schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 17:24:
kickje

Ik heb een w710i. Alleen deze valt soms uit als ik het klepje sluit.
Soms is het langere tijd weer weg. Ik heb enigszins de indruk dat het software is.
Meer mensen met dit probleem?
Met mijn Z710i had ik hier ook last van, maar na het downloaden van nieuwe firmware kwam dit niet meer voor.

Vanaf dat moment kreeg ik echter last van 'eenrichtingsverkeer'. De ene keer hoor ik de beller wel, maar hij/zij mij niet, de andere keer precies andersom. Ik hoor dat dit wel vaken bij W- en Z-series voorkomt; heeft iemand hier een remedie voor?

Verwijderd

Weet iemand hoe je het operatorlogo van een W710i kan verwijderen?
danku
Pagina: 1