Toon posts:

[maven 2] downloaden sources van dependencies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het uiteindelijk voor elkaar krijgen dat door het draaien van een build complete intellij idea / eclipse project files worden aangemaakt. Hierin wil ik onder andere de sources van dependencies aangeven zodat je in je ide direct de juiste sources bij je dependency jars hebt.

Hoe kan ik met maven 2 sources van mijn deps downloaden?
Ze staan overigens keurig in de repo's.

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

In de Maven 2 eclipse plugin kan je onder Window->Preferences->Maven ergens het downloaden van de sources selecteren, maar welke command line parameter je daarvoor true moet zetten weet ik niet en waarschijnlijk worden ze niet automatisch ge-include in de jars.

Overigens zou ik je aanraden om, als je veel plugins gebruikt, nog even op Maven 1 terug te vallen. Onder andere de Axis en Tomcat plugins voor Maven 2 zijn nog niet helemaal stabiel, terwijl de Maven 1 equivalenten prima bruikbaar zijn (hoewel ook niet helemaal bugvrij).

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Verwijderd

Topicstarter
Okee, dus het kan wel. dat is iig goed om te horen. dan blijf ik dus even zoeken.

Op dit moment gebruik ik maven puur en alleen als experiment. Eventuele bugs in plugins neem ik maar voor lief, ik neem aan dat die mettertijd worden opgelost.

• Antediluvian
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-01 23:54
mvn eclipse:eclipse -Declipse.downloadSources=true

Deze genereerd je project files en probeert zowel de sources als de javadoc jars te downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
Antediluvian schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:53:
mvn eclipse:eclipse -Declipse.downloadSources=true

Deze genereerd je project files en probeert zowel de sources als de javadoc jars te downloaden.
helemaal top, bedankt!