Toon posts:

FLV opslaan als .avi / .mpeg / .mov / .swf

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een FLV bestand gedownload dat ik graag zou willen omzetten in een gangbaar videoformaat. Ik heb van alles geprobeerd maar tot dusver zonder succes.

- Met FLash MX de FLV op de timeline gezet en opgeslaan als swf of avi. Ik krijg alleen zwart beeld.
- Met Riva Encoder 2 de FLV proberen om te zetten maar ik krijg de error dat het niet mogelijk is. (Afspelen in dit progsel lukt wel).
- Met Cinemaforge hetzelfde geprobeerd maar de opgeslagen bestanden kunnen geen van allen geopend worden.

Heeft iemand een idee wat ik verder zou kunnen proberen? Ik ben een klein beetje vastgelopen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Gewoon een convertor zoeken die wel doet wat je wilt? Iets anders kun je niet doen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb the video converter inmiddels ook geprobeerd. Helaas ook zonder resultaat.

Waarom ik het hier vraag. Wellicht iemand onder jullie ervaring met het omzetten van (nieuwe) FLV bestanden. Normaal is het geen probleem maar deze is denk ik gemaakt in een nieuwere versie van Flash.