Beste tweakers,
Ik heb ooit eens gelezen dat het mogelijk is om de locaties van "opslaan als aan te passen.
Maar dit was in een PC magazine, en ik zou niet meer weten welke.
Het probleem hiermee is dat ik niet weet wát ik moet zoeken, omdat ik er geen naam aan kan geven.
Ik heb voor de duidelijkheid even een screenshot geupload:

Op dit plaatje is te zien dat er aan de linkerkant "onlangs geopend" staat. Deze gebruik ik nooit, dus die zou ik graag vervangen willen zien door een andere locatie (bijv. E:\dir\subdir)
Hiervoor heb ik al een beetje gezocht in het register, maar weer: ik weet niet wát ik moet zoeken..
want volgens mij hoort het niet alleen bij IE ?
Nu heb ik aan de rechterkant ook een balk gezet, omdat ik niet zeker wist of daar ook nog iets aan toegevoegd kan worden.
Verder begrijp ik ook de workarounds:
- snelkoppeling naar mappen op desktop zetten
- Get firefox (*heb ik ook)
- maplocaties veranderen
- en andere
Ik heb ooit eens gelezen dat het mogelijk is om de locaties van "opslaan als aan te passen.
Maar dit was in een PC magazine, en ik zou niet meer weten welke.
Het probleem hiermee is dat ik niet weet wát ik moet zoeken, omdat ik er geen naam aan kan geven.
Ik heb voor de duidelijkheid even een screenshot geupload:

Op dit plaatje is te zien dat er aan de linkerkant "onlangs geopend" staat. Deze gebruik ik nooit, dus die zou ik graag vervangen willen zien door een andere locatie (bijv. E:\dir\subdir)
Hiervoor heb ik al een beetje gezocht in het register, maar weer: ik weet niet wát ik moet zoeken..
want volgens mij hoort het niet alleen bij IE ?
Nu heb ik aan de rechterkant ook een balk gezet, omdat ik niet zeker wist of daar ook nog iets aan toegevoegd kan worden.
Verder begrijp ik ook de workarounds:
- snelkoppeling naar mappen op desktop zetten
- Get firefox (*heb ik ook)
- maplocaties veranderen
- en andere
you had me at EHLO