Hoi! Hoop dat iemand een suggestie, oplossing heeft:
Mijn vraag is nu het volgende:
In een php script heb ik het volgende wat werkt:
$m5 = md5($emailbe);
SendSB($socket, rtrim(str_replace('<br />', "\r\n", nl2br(html_entity_decode(strip_tags(GetBetween(postAndFetch(myndomein, '/program/interface/talk.php', array('input' => $message, 'PHPSESSID' => $m5, 'botname' => 'Mybotname')), '<B>Mybotname: ', '<BR>')))))));
Korte uitleg: dit komt uit een phpscript dat verbindt met msn.
Mensen kunnen zo via msn chatten met een chatbot. Dat gaat prima, zelden gaat het offline alleen nu is de contactlijst volgelopen ( 1000 en er willen steeds meer mensen de bot toevoegen ) en dat accepteert msn niet en de notification socket wordt dan ook afgesloten steeds.
Ik wil al naar perl ( iets betere performance ) mede omdat de basis: de verbinding met msn WEL een goede foutafhandeling heeft bij 1000+1 toevoeging in de contactlijst. Ik krijg dan een melding en kan een "mirror" starten onder aan andere msn naam vanzelfsprekend.
In PERL zou dit ongeveer er zo uit moeten zien volgens mij en anderen:
use Digest::MD5 qw(md5);
my $md5 = md5($emailbe);
use LWP::UserAgent;
my $ua = LWP::UserAgent->new;
my $response = $ua->post('http://mydomainname.com/program/interface/talk.php',
[
'input' => $message,
'PHPSESSID' => $md5,
'botname' => 'Mybotname'
]);
my $answer = $response->content =~ m[<B>Mybotname: (.*?)<BR>]sg;
$answer =~ s[<br />][\r\n]isg; # I think you'll only need \n, but w/eva
$self->sendMessage($answer);
MAAR dit klopt nog niet helemaal...... ergens zit er iets niet goed want ik krijg een 1 steeds terug... m.a.w. de verbinding naar dit externe php script loopt niet helemaal lekker....
Ik draai ActivePerl..op Windows XP laatste versie en heb een hele zooi extra modules erin geknald voor de zekerheid:Alles met LWP... en Fetch ... en www en md5 natuurlijk...
Enig idee? Suggestie? Oplossing?
Mijn vraag is nu het volgende:
In een php script heb ik het volgende wat werkt:
$m5 = md5($emailbe);
SendSB($socket, rtrim(str_replace('<br />', "\r\n", nl2br(html_entity_decode(strip_tags(GetBetween(postAndFetch(myndomein, '/program/interface/talk.php', array('input' => $message, 'PHPSESSID' => $m5, 'botname' => 'Mybotname')), '<B>Mybotname: ', '<BR>')))))));
Korte uitleg: dit komt uit een phpscript dat verbindt met msn.
Mensen kunnen zo via msn chatten met een chatbot. Dat gaat prima, zelden gaat het offline alleen nu is de contactlijst volgelopen ( 1000 en er willen steeds meer mensen de bot toevoegen ) en dat accepteert msn niet en de notification socket wordt dan ook afgesloten steeds.
Ik wil al naar perl ( iets betere performance ) mede omdat de basis: de verbinding met msn WEL een goede foutafhandeling heeft bij 1000+1 toevoeging in de contactlijst. Ik krijg dan een melding en kan een "mirror" starten onder aan andere msn naam vanzelfsprekend.
In PERL zou dit ongeveer er zo uit moeten zien volgens mij en anderen:
use Digest::MD5 qw(md5);
my $md5 = md5($emailbe);
use LWP::UserAgent;
my $ua = LWP::UserAgent->new;
my $response = $ua->post('http://mydomainname.com/program/interface/talk.php',
[
'input' => $message,
'PHPSESSID' => $md5,
'botname' => 'Mybotname'
]);
my $answer = $response->content =~ m[<B>Mybotname: (.*?)<BR>]sg;
$answer =~ s[<br />][\r\n]isg; # I think you'll only need \n, but w/eva
$self->sendMessage($answer);
MAAR dit klopt nog niet helemaal...... ergens zit er iets niet goed want ik krijg een 1 steeds terug... m.a.w. de verbinding naar dit externe php script loopt niet helemaal lekker....
Ik draai ActivePerl..op Windows XP laatste versie en heb een hele zooi extra modules erin geknald voor de zekerheid:Alles met LWP... en Fetch ... en www en md5 natuurlijk...
Enig idee? Suggestie? Oplossing?