Toon posts:

[IE7] Tabbed browsing doet het niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[zeurende client-mode]
Heej, hij doet ut nie meeerrrrrr!
[/zeurende client-mode]

:+

Ik heb gisteren IE7 Beta gedownload en geinstalleerd op een WINXP SP2 bakkie, alles prima deluxe en erg blij met tabbed browsing. Nu, na het opnieuw opstarten van dat station, doet tabbed browsing het ineens niet meer. Het staat wel aangevinkt onder "internet opties", maar er is niets van te zien en alles met "tabs" is grijs in de menu's :(

Weet iemand hoe, wat, en why? :)

• CaptBiele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 11:32

CaptBiele

No Worries!

heb je al gezocht in de bugs-database? het is en blijft beta software, dus ik zou er niet te veel zorgen om maken.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat doet het niet meer? ;)

Heb je niet toevallig last van dit fenomeen:
Cloudje schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:27:
Even voor de mensen die na het installeren geen tabs hebben: in de map 'update' is het bestand xmllitesetup.exe. Na het draaien van dit bestand moet ie weer werken.

CaptBiele schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 09:47:
heb je al gezocht in de bugs-database? het is en blijft beta software, dus ik zou er niet te veel zorgen om maken.
Da's wel heel kort door de bocht ;) Het is dan wel beta, maar laat dit nou een van MS's paradepaardjes zijn, dus het lijkt me heel stug dat je voor zoiets rudimentairs zou moeten wachten :)

[ Voor 38% gewijzigd door BtM909 op 18-05-2006 10:02 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:01:
Wat doet het niet meer? ;)

Heb je niet toevallig last van dit fenomeen:

[...]

[...]
ff tjekken... kom er zo op terug :) thnx voor de snelle reacties :)

Verwijderd

Topicstarter
Ghelaas! Ik kan dat bestandje helegaar nie vinden nie :(

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Paar kleine reminders:
Je kan ook normaal ABN praten, dus probeer dat ook vol te houden ;)

Daarnaast kan je beter de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop gebruiken aangezien je als laatste replied en dit dus kan worden opgevat als een ongewenste kick

Je moet ook even wat duidelijker uitleggen wat je wel / niet hebt. Heb je dat bestand niet, maar wel de map. HEb je gekeken of het bestand niet hidden is (en je hebt dat niet zichtbaar in mappen). Wat gebeurt er als je op dat bestand gaat googlen? ;)

GoT vraagt natuurlijk ook iets van zelfinzet van onze gebruikers. We zijn geen BlaZe-persoonlijke-helpdesk :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
Paar kleine antwoordjes:
Ik weet dat ik ABN kan praten en zal dat zeker ook vol proberen te houden, echter ik houdt me voorbehouden om een bewuste kick te voorzien van een komische noot met wat quasi-dialect.
Aangezien ik hier al wat langer meeloop vind je reply voor de rest een beetje aan de kinderachtige kant. Overigens no hard feelings erover hoor ;)

Omdat ze op www.blazepersoonlijkehelpdesk.nl ook al geen antwoord hadden: (;))

Ik heb geen tabs meer tot mijn beschikking, dus ook niet zichtbaar boven in het browser scherm.
Daarnaast staat de optie "new tab" onder File grijs. Onder Tools > Internet Options staat de optie Tabs wel aan. Ik heb ook een restore naar default values gedaan. Ik heb een search gedaan op alle lokale schijven van het betreffende systeem op "xmllitesetup" en op "update" in zowel zichtbare als verborgen mappen en bestanden. Onderwijl dat het draadje hier loopt zoek ik ook op Google voor meer informatie. Het is mij echter nog niet gelukt de juiste informatie te vinden....

ik dank u allen voor eventueel bestede tijd en de mogelijk tot het posten van deze reactie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 12:27 . Reden: verhip, die edit-toets doet het echt :+ ]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het is niet een kwestie van kinderachtig. De eerste twee punten zijn toch redelijke opmerkingen?

Wat betreft die xmllitesetup: heb je wel de officiele download gebruikt voor het installeren. En wat gebeurt er als je de setup uitpakt met winRar, zie je dan wel een update folder met xmllitesetup.exe?

Ik vind nl. genoeg hits met google door alleen te zoeken naar "xmllitesetup.exe" of "xmllitesetup.exe download" ;)

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:43:
Het is niet een kwestie van kinderachtig. De eerste twee punten zijn toch redelijke opmerkingen?
Ja hoor, maar je zit er wat kort op wat mij betreft. Verder no prob, maar beetje meer ontspannen mag ook wel ;)
Wat betreft die xmllitesetup: heb je wel de officiele download gebruikt voor het installeren. En wat gebeurt er als je de setup uitpakt met winRar, zie je dan wel een update folder met xmllitesetup.exe?

Ik vind nl. genoeg hits met google door alleen te zoeken naar "xmllitesetup.exe" of "xmllitesetup.exe download" ;)
Hij komt gewoon van de site van Microsoft, dus ja. Ik zal wel eens even gaan zoeken op die bestandsnaam, zocht nu op "tabbed browsing IE7", en nog wat andere termen en was net in een meeting geweest.. dus ik laat wel wat horen als ik wat meer weet ;)

EDIT:
Helaas, vanochtend het geprobeerd met xmllitesetup.exe, maar dit werkt niet :(
ik ga weer even googlen, mochten meer mensen wellicht deze problemen ondervinden, lees ik het graag

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2006 08:05 ]

Pagina: 1