Toon posts:

Afbeeldingen Upload

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gebruiken jullie vaak een file upload?
Zoja welke gebruiken jullie en wat zouden jullie graag willen zien bij een file upload?
Welke bestanden zou je graag willen uploaden?
Hoeveel mb?

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:20
was het in het vorige topic nog niet duidelijk :O

Verwijderd

Je bent wel hardleers.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 07:47 ]

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:50
Ach zo is Bill ook begonnen: "640K ought to be enough for anybody" Gewoon stug volhouden.

Stay safe

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-02 21:40

Nik

^ :+

Ennehm, ik zie graag een resize functie terug. Bouw die maar in! Dus dat pics automagisch geresized kunnen worden naar forum formaat (600 breed voor GoT that is).

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
proller schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 07:51:
^ :+

Ennehm, ik zie graag een resize functie terug. Bouw die maar in! Dus dat pics automagisch geresized kunnen worden naar forum formaat (600 breed voor GoT that is).
en eventueel croppen/resizen/rotaten a la paiq, dus dmv JS (voor de naabs zonder fatsoenlijke foto-edit software)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:18
Nou Rowin; heb je snel hosting gevonden; gisteren vroeg je aan mij nog of ik hosting deed? En nu doe je zelf hosting met CMS? Dat heb je snel in elkaar gezet!

Gratis Afbeeldingen Hosting

Pvouput live

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Krypt schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 08:00:
Nou Rowin; heb je snel hosting gevonden; gisteren vroeg je aan mij nog of ik hosting deed? En nu doe je zelf hosting met CMS? Dat heb je snel in elkaar gezet!

somige mensen denken nog steeds dat liegen loont :/

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:21
Op die site staat bij de disclaimer dat illegale content wordt verwijdert, dan zou ik maar eens beginnen om bij de linkpartners de MP3 downloads link te verwijderen :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Sicko op 18-05-2006 08:06 ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:56
Bedankt voor de tip. :P

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Krypt schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 08:00:

Ook mooi in die thread is deze zin:
Je ziet nu steeds meer en ook steeds meer vraag naar een hosting bedrijf waar je afbeeldingen kan hosten. Nu zat ik daar gisteren naar te zoeken en ben achter een ene www.afbeeldingendump.nl.tt gekomen
En even later zegt ie dat de site van een kamaraad van hem is en dat hij het voor hem host :)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Pagina: 1