Aangezien ik alles wil leren ivm fotografie , maar het te laat is om nog aan school te beginnen zou ik graag een fotografiecursus op de kop tikken . Ik bedoel wel een echte cursus van 1 of andere hogeschool ! Kan je dit soort cursus op zo een school kopen ? Of weet er iemand hoe ik aan zo een kopie kan komen ? Alvast bedankt !
als leren ivm fotografie??
een cursus op de kop tikken??
wat wil je nou?? cursusmateriaal kopen ofzo?? volg een cursus, dat kan best zin hebben, maar alleen een boek kopen niet echt. fotografie leer je door het te doen. natuurlijk kan het handig zijn om iets te weten over de theorie achter fotografie, maar concentreer je voornamelijk op het fotograferen zelf. goede boeken over fotografie zijn er trouwens voldoende, bezoek eens een bibliotheek of een goede boekenwinkel.
succes!
een cursus op de kop tikken??
wat wil je nou?? cursusmateriaal kopen ofzo?? volg een cursus, dat kan best zin hebben, maar alleen een boek kopen niet echt. fotografie leer je door het te doen. natuurlijk kan het handig zijn om iets te weten over de theorie achter fotografie, maar concentreer je voornamelijk op het fotograferen zelf. goede boeken over fotografie zijn er trouwens voldoende, bezoek eens een bibliotheek of een goede boekenwinkel.
succes!
Verwijderd
Geef dan op z'n minst wat meer info!
Wat wil je leren, wat wil je er mee doen?
Wat voor camera heb je, analoog, digitaal, compact, slr?
Waar heb je al ervaring mee?
Lijkt me trouwens lastig om een "hogeschool-cursus" te volgen terwijl je (waarschijnlijk niet) over de facaliteiten (studio, doka) kunt beschikken. En fotografie is toch vooral praktijk, met alleen een boekje redt je het niet.
p.s. welkom op GoT
Wat wil je leren, wat wil je er mee doen?
Wat voor camera heb je, analoog, digitaal, compact, slr?
Waar heb je al ervaring mee?
Lijkt me trouwens lastig om een "hogeschool-cursus" te volgen terwijl je (waarschijnlijk niet) over de facaliteiten (studio, doka) kunt beschikken. En fotografie is toch vooral praktijk, met alleen een boekje redt je het niet.
p.s. welkom op GoT
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 12:54 ]
De Leidse Onderwijs Instelling, Wouter!
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Ja, en dat is dus _niet_ de bedoeling, want op dat soort cursussen zit uiteraard copyright. Je kunt het beste een boek kopen over fotografie en nog beter: veel doen! Fotografie leer je niet uit een boekje, maar als beginner staan daarin wel handige tips die je vervolgens in de praktijk kunt proberen en leren. Er zijn zoooooveel mensen die zichzelf hun skills aan hebben geleerd, via internet is ook van alles te vinden op de betere fotografie sites.Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 00:07:
Of weet er iemand hoe ik aan zo een kopie kan komen ? Alvast bedankt !
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.
![]()