Toon posts:

[Gezocht] Netwerkprinter

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe printer. Maar nu wil ik ook vanaf een andere computer en laptop kunnen printer zonder dat de computer waarop de printer is aangesloten aan moet staan.
Ik heb al diverse mogelijkheden onderzocht, ben vanmiddag nog wezen kijken in de winkel, maar er zijn zo weinig printers met een ingebouwde netwerkkaart (zodat ik de printer aan kan sluiten op de router).

Wat kan ik nu het beste doen? Verder zoeken naar een printer met netwerkkaart (bijv. Canon Pixma 5200R, de enige die ik heb gevonden) Iets als een printerserver aanschaffen of zijn er nog meer mogelijkheden. Zijn er niet een soort netwerkadapters te krijgen voor printers (nog niet kunnen vinden)? Of nog andere mogelijkheden?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Koop gewoon een printserver waar je je printer aanhangt.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:29
Misschien n HP OfficeJet? Die zijn wat duurder, maar kunnen gelijk ook meer.
Er staat hier thuis een OfficeJet 7410 waar we heel erg blij mee zijn.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-02 16:55

markvt

Peppi Cola

koop een printservertje, voor hp printers is een hp jetdirect ideaal zit bij een aantal business laserprinters ingebouwd of is optioneel in te bouwen.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Een router met USB/Printer mogelijkheden is ook een optie. Ligt er wel aan hoe de boel aangesloten is natuurlijk gezien er geen draadloze routers te krijgen zijn naar mijn weten die een usb/printer optie bieden.

Denk bijvoorbeeld aan de Edimax router: BR-6104KP

Xbox Live ID:Notna8310

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Beetje kijken naar mogelijkheden kan geen kwaad :z

Dat er weinig printers zijn met netwerkinterface is ook overtrokken, laatst nog een 13-jaar oude Apple Laserwriter 600 aan mijn moeder gegeven die het nog perfect deed en gelijk aan het netwerk te hangen was (althans, met AAUI -> UTP transciever)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.