(( oeps titel vergeten in te vullen, kan een mod deze aub even intikken ?))
Na de laatste lan party tot de conclusie gekomen dat mijn athlon 1200@1400mhz met 1gb en gforce2 toch enigzins oud begint te worden
Heb de volgende configuratie op het oog, maar heb toch nog een paar dingen waar ik het met mezelf nog niet helemaal over eens ben.
dvdrw zet ik over van mijn oude systeem, mb ondersteund nog ide dus dat moet geen probleem zijn lijkt me.
Volgende zaken sta ik nog over in dubio.
Ben al jarenlang verslaafd aan counterstrike 1.6 en speel eigenlijk nooit geen andere games tot op heden. Verder gebruik ik de pc's om mijn dvd collectie uit te breiden en voor wat asp programmeerwerk.
Uiteraard sta ik open voor suggesties en tips van jullie kant uit.
Na de laatste lan party tot de conclusie gekomen dat mijn athlon 1200@1400mhz met 1gb en gforce2 toch enigzins oud begint te worden
Heb de volgende configuratie op het oog, maar heb toch nog een paar dingen waar ik het met mezelf nog niet helemaal over eens ben.
- Asus A8n-vm Csm Geforce 6150 Matx Pci-e Sound G-lan Sata Ii Raid 1394 Vga
- Amd Athlon 64 X2 3800+ Manchester S939 2.0ghz 2x512kb
- Kingston 1gb 512mb X 2 Pc3200 Ddr Cl3
- Samsung Spinpoint P80 160gb Sata 2 7200rpm 8mb
dvdrw zet ik over van mijn oude systeem, mb ondersteund nog ide dus dat moet geen probleem zijn lijkt me.
Volgende zaken sta ik nog over in dubio.
- Loont een dualproc zich? (de amd 64 3800+ single proc is 1 euro goedkoper dus verschil is te verwaarlozen)
- Moet ik investeren in duurder geheugen met een lagere cl ? (meerprijs voor cl2.5 is +/- 50 eu maar merk je het verschil ? aangezien het mb niet echt geschikt over overklokken moet ik dan beter duur geheugen pakken)
- Ben ik verplicht hier windows xp 64 op te draaien of draait de 32 bits versie ook maar gaat het ten koste van de prestaties ?
Ben al jarenlang verslaafd aan counterstrike 1.6 en speel eigenlijk nooit geen andere games tot op heden. Verder gebruik ik de pc's om mijn dvd collectie uit te breiden en voor wat asp programmeerwerk.
Uiteraard sta ik open voor suggesties en tips van jullie kant uit.
[ Voor 9% gewijzigd door bgrr op 17-05-2006 22:51 ]