Mag deze monitor op 75hz draaien?
Als ik in Everest kijk ,zie ik dat het wel kan,maar verder nergens...
Heeft iemand enig idee?
Als ik in Everest kijk ,zie ik dat het wel kan,maar verder nergens...
Heeft iemand enig idee?
Je kunt de vraag ook omdraaien:bajaking schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:45:
Als je die monitor hebt heb je toch ook een gebruiksaanwijzing? Of anders google.
Die monitor mag maximaal 1280 x 1024 @ 75Hz draaien. Maar waarom zou je hem op 75Hz willen hebben, verschil merk je toch niet met bijv. 60Hz.
www.google.nl
Dat is dan weer jammer. Hij kan inderdaad op 1280x1024@75Hz draaien, maar om dan nou weer te zeggen dat je dat verschil niet merkt...bajaking schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:45:
Als je die monitor hebt heb je toch ook een gebruiksaanwijzing? Of anders google.
Die monitor mag maximaal 1280 x 1024 @ 75Hz draaien. Maar waarom zou je hem op 75Hz willen hebben, verschil merk je toch niet met bijv. 60Hz.
Op mijn 913N zie je het verschil tussen 60 en 70-75hz toch echt wel. Beeld is dan gewoon scherper.bajaking schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:45:
alternativ
Ik merk het verschil tussen 75 en 85 Hz heel goed hoor! Vooral belangrijk voor je ogen!bajaking schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:45:
Jou 913N kan op 75 Hz ?charrel schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:48:
[...]
Op mijn 913N zie je het verschil tussen 60 en 70-75hz toch echt wel. Beeld is dan gewoon scherper.
Raar maar waar......
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Verwijderd
Verwijderd
Als ik de windows drivers gewoon laat zoals ze zijn kan ie op 75hz, download ik de driver van windows update kan ie op 72hz maximaal.DJ_The_SP schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:54:
[...]
Jou 913N kan op 75 Hz ?
Vreemd, die van mij gaat maar tot 72.
GoT HuisregelsDeze kan dus dicht,bedankt allemaal voor jullie hulp
Deze gaat dicht, maar nadrukkelijk niet omdat het 'opgelost' zou zijn. Hij gaat dicht omdat het lezen van de handleiding van een apparaat toch echt tot de eisen behoort die we stellen *voor* je een topic opent. Dit is gewoon GoT niet waardigEen topic kan op verschillende manieren ten einde lopen. Een verstomde discussie bijv. behoeft geen uitleg, maar in 2 specifieke gevallen verwachten wij het volgende:
* slotje: Een moderator heeft je topic gesloten. Neem in dat geval altijd goed de sluitmessage door. Bij twijfel/vragen kun je contact opnemen met de moderator in kwestie via 1 van de mogelijkheden in zijn profiel.
* opgelost: Je hebt een probleemtopic geopend en het is opgelost. Post dan altijd op welke manier je het hebt opgelost. Op deze manier is het voor een volgende lezer ook makkelijker een oplossing te vinden. Post ook als je het uiteindelijk hebt 'opgelost' door middel van een herinstallatie of format. Opgelost betekent niet dat het topic daarna op slot moet.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()