Toon posts:

[Ervaring gevraagd] Acer Aspire 5025WLMi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
50Zoals jullie in de topictitel hebben kunnen lezen ben ik op zoek naar mensen die hun ervaringen met de 5025 WLMi willen melden. Ik wil namelijk wel weten of deze goed is. Waar ik deze voor ga gebruiken:
  • Een beetje gamen (denk niet aan iets als Tomb Raider: Legend maar aan Call of Duty 2). Is de X700 een beetje goed?
  • Filmpje kijken onderweg op vakantie (is het een mooi helder beeld/niet te erge zonreflectie etc.)
  • Internetten; ik neem aan dat er een WiFi ding in zit?
Specs voor als je even je geheugen opgefrist wilt hebben :P:
Link

Ik zou het heel erg op prijs stellen als je je ervaringen met mij deelt. Heel, heel erg bedankt alvast!

MVG en BVD, TommyDJ.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 15:17 ]

Verwijderd

Denk dat je het beste het grote Acer Aspire 5024 Wlmi topic kan bekijken. Er zitten vrijwel geen verschillen tussen de 5024/5025 behalve 128 MB extra op de X700 en een snellere CPU (2.0 Ghz t.o.v. 1.8)

Verwijderd

Een laptop is natuurlijk niet gemaakt om te gamen, alhoewel er toch steeds meer mensen geinstreseerd lijken in een laptop waarop gegamed kan worden.

De door jouw gekozen laptop heeft een X700. Deze kan Call of Duty 2 makkelijk aan. De x700 is een mooie kaart voor een leuk prijsje. De volgende stap zou zijn de X1600/6800 go.

Wat is je budget,? Stel je mobiliteit op prijs, dus gewicht en grootte? Of de accu? Als je daar meer informatie over geeft, kan ik je makkelijker een advies geven.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, even wat dingetjes zeggen/vragen.

Je moet natuurlijk niet denken dat deze laptop mijn hardcore-game apparaat wordt :P. Het is vooral om op een vrije dag of op vakantie een spelletje te spelen.

Mijn budget ligt rond de 1100 max. en de 5025 is bij de lokale computerboer 4Launch €1066 (meer dan €200 goedkoper dan de adviesprijs!: €1299).

Mobiliteit maakt me niet al te veel uit, maar het moet natuurlijk niet te bont worden (+4 kilo). Deze is dus ook genoeg (3kg).

De accu daarentegen maakt wel wat uit. Ik heb gezien dat deze ongeveer 2-3 uur meegaat. Dit is volgens mij wel normaal. Gelukkig heb ik wel bij Paradigit een adapter voor de sigarettenaansteker gezien, dus dat zit wel goed.

En dat beeld, ("is het een mooi helder beeld/niet te erge zonreflectie etc."), of kun je dat niet afleiden uit "15.4" TFT WXGA Acer CrystalBrite"?

Is 2.00GHz+1024MB een goede combinatie om zware programma's (zoals Photoshop) te draaien?

Alvast hartstikke bedankt voor je komende reactie en je vorige reactie, masc!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:15:
Ok, even wat dingetjes zeggen/vragen.

Je moet natuurlijk niet denken dat deze laptop mijn hardcore-game apparaat wordt :P. Het is vooral om op een vrije dag of op vakantie een spelletje te spelen.

Mijn budget ligt rond de 1100 max. en de 5025 is bij de lokale computerboer 4Launch €1066 (meer dan €200 goedkoper dan de adviesprijs!: €1299).

Mobiliteit maakt me niet al te veel uit, maar het moet natuurlijk niet te bont worden (+4 kilo). Deze is dus ook genoeg (3kg).

De accu daarentegen maakt wel wat uit. Ik heb gezien dat deze ongeveer 2-3 uur meegaat. Dit is volgens mij wel normaal. Gelukkig heb ik wel bij Paradigit een adapter voor de sigarettenaansteker gezien, dus dat zit wel goed.

En dat beeld, ("is het een mooi helder beeld/niet te erge zonreflectie etc."), of kun je dat niet afleiden uit "15.4" TFT WXGA Acer CrystalBrite"?

Is 2.00GHz+1024MB een goede combinatie om zware programma's (zoals Photoshop) te draaien?

Alvast hartstikke bedankt voor je komende reactie en je vorige reactie, masc!
Ik zit met hetzelfde dillema. Ik ben er zelf intussen wel uit. Ik ben gegaan voor de Acer Ferrari 4002WLMiB.
AMD Turion ML30 1.6
2x256MB
Ati X700
Wireless LAN
Bluetooth

Het enige wat ik dan zou doen is minimaal 2x512 erin zetten. Puur vpor wat extra denkkracht.

De prijs van het beestje is op dit moment verschilend tussen 900 en 950 euro. Dan komt er nog wat geheugen bij en je zit rond de 1000 euro. Geld over voor wat leuks dus.

Tevens heb ik het scherm in het echt gezien, en met TL balken is het beeld nog mooi scherp en goed zichtbaar. Er zit dus een goede coating over het scherm heen, dus anders als Packard Bell dus.
Ik zou zeggen succes ermee!

Verwijderd

Topicstarter
Die Ferrari, dat is maar 1.6GHz, de X700 is de 128MB versie én het verschil is maar iets meer dan 50 euro en ik denk dat dat extra geheugen hetzelfde is/meer is.

Dus ik denk dat die een stuk minder is dan de 5025 terwijl het prijsverschil maar heel laag is.

Verwijderd

Topicstarter
Nog wat, ik zag zojuist dit in dat Acer Apire 502x topic:
Klikkerdeklik

Is 5687 punten veel voor een laptop?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:43:
Nog wat, ik zag zojuist dit in dat Acer Apire 502x topic:
Klikkerdeklik

Is 5687 punten veel voor een laptop?
In 3dmark03 neem ik aan ;) want dat kan een x700 niet presteren in 3dmark05. Rond de 2000-3000 in 3dmark05 is een nette score! Natuurlijk, hoe duurder de kaart, hoe beter de prestatie's!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga 'm vanmiddag/vanavond halen :)
Pagina: 1