Toon posts:

[Win] Show je windows pc

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het 'show je Windows PC' topic
Na het 'show je apple computer' topic, ben ik benieuwd naar de setup van windows systemen. Niet dat ik de Apple's niet mooi vind, maar Windows is nou eenmaal....
Dus... ben je trots op je PC ? Maak wat foto en zet ze hier neer !

Enkele regels:
Een paar regeltjes: (geleend van Show je Apple computer topic)

Ga niet offtopic, dit is een bureau pats draadje en niet een helpdesk/vragen draadje

Maak a.u.b. 2 screenshots. 1 van je bureau in originele grootte en 1 preview daarvan. Deze preview is dus het bureau alleen dan verkleind naar 560x420 pixels, middels een programma als gimp o.i.d. Vervolgens plaats je een plaatje van je preview in het topic en dat plaatje laat je linken naar het grote plaatje. Zodra men erop klikt krijgt men dus het origineel te zien.

Vertel wat over je systeem en misschien ook over de dingen er omheen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 21:45 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:56
Ahh yes, weer zo'n topic >:) Er was al eens eerder zo'n topic maar die was verwijderd of in de diepte weggezakt. Heb ik nooit meer kunnen vinden (ja wel van die topics uit 2001 enzo). Zal binnenkort wel ff foto's posten.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

ThinkPadd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:30:
Ahh yes, weer zo'n topic >:) Er was al eens eerder zo'n topic maar die was verwijderd of in de diepte weggezakt. Heb ik nooit meer kunnen vinden (ja wel van die topics uit 2001 enzo). Zal binnenkort wel ff foto's posten.
Post hier foto's van je Workstation toevallig ofzoiets?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-02 21:25

aerofreak

Steve Jobs

he das gaaf ik hield al een tijdje het apple topic bij maar ik heb geen apple :Y)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• royco_100
  • Laatst online: 06-02 11:20

royco_100

Enthousiaste Tweaker

die is gesloten. Als dit topic wat word ga ik ook maar is een pic plaatsen :P
HK is geen optie, kan ik pas over 3 maanden een pic plaatsen!

[ Voor 12% gewijzigd door royco_100 op 17-05-2006 21:37 ]

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-02 22:24

Theo

moederbord

staat er in de HK ook niet zo'n topic??
* Theo heeft al meerdere malen zulke foto's geplaatst

Nu met WP, PV, EV en PC

Verwijderd

Topicstarter
Als er al een soortgelijk topic bestaat dan bied ik meteen mijn excuses aan voor het posten van dit topic. Ik dacht dat ik goed gezocht had. Ik hoop wel dat dit topic doorgang kan vinden. Mocht het morgen niet op slot staan, dan zal ik zelf foto's van mijn Asus W2V hier neerzetten.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 21:41 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

theodouma schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:36:
staat er in de HK ook niet zo'n topic??
* MAX3400 heeft al meerdere malen zulke foto's geplaatst
HK is natuurlijk niet voor iedereen toegankelijk dus een dergelijk topic is logisch dat iemand erover denkt om dat hier ook te openen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:11

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:40:
Als er al een soortgelijk topic bestaat dan bied ik meteen mijn excuses aan voor het posten van dit topic. Ik dacht dat ik goed gezocht had. Ik hoop wel dat dit topic doorgang kan vinden. Mocht het morgen niet op slot staan, dan zal ik zelf foto's van mijn Asus W2V hier neerzetten.
Dat staat hij want er is er een in de Huiskamer. Maar de huiskamer is alleen maar voor genodigden Je mag jezelf ook wel uitnodigen. Kijk maar in schop een modje en dan HK-XS toelatingen

[ Voor 9% gewijzigd door Touchdomex op 17-05-2006 21:42 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
Om dan toch maar de eerste te zijn:

Afbeeldingslocatie: http://img431.imageshack.us/img431/5352/winklein7kq.jpg

- Laptop: Asus W2V
- Telefoon: T-mobile MDA Vario
- Tablet: Wacom

Niet zichtbaar:
- Acer travelmate 803LCI
- Sony Picturebook PCG-C1VE
- Apple Ipod (4) 40 GB

Excuses voor het Mac bureaublad :*)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 22:16 ]

Verwijderd

Show Je Pc

deze miss ?

• royco_100

royco_100

Enthousiaste Tweaker

touchdomex schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:41:
[...]

Dat staat hij want er is er een in de Huiskamer. Maar de huiskamer is alleen maar voor genodigden Je mag jezelf ook wel uitnodigen. Kijk maar in schop een modje en dan HK-XS toelatingen
HK is niet voor iedereen toegankelijk, oa voor mij niet. En het Apple topic staat ook niet in de HK, waarom zou deze dan wel moeten?

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

royco_100 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:01:
[...]

HK is niet voor iedereen toegankelijk, oa voor mij niet. En het Apple topic staat ook niet in de HK, waarom zou deze dan wel moeten?
Daar heb je mij toch eventjes. Ik weet het ook niet. Maar een windows pc is over het algemeen iets normaals. Een pc die je wegmoffelt in een stoffig hoekje. Een mac koop je voor de helft voor het design De andere helft is het OS. Dat is denk ik de reden dat er een appart topic is voor Apple's

Xazer heeft hem gevonden. ;)

Hier staan de vereisten voor HK-XS. [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml]

[ Voor 13% gewijzigd door Touchdomex op 17-05-2006 22:08 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
touchdomex schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:05:
[...]

Een mac koop je voor de helft voor het design De andere helft is het OS.
Er zijn denk ik genoeg mensen die graag EN een Windows PC willen En er dan ook nog eentje willen die er goed uitziet !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 22:07 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:06:
[...]

Er zijn denk ik genoeg mensen die graag EN een Windows PC willen En er dan ook nog eentje willen die er goed uitziet !
Maar hoeveel mensen hebben OSX of Classis OS en Hoeveel mensen hebben Windows ;)

Verwijderd

Topicstarter
Point taken :)
Daarentegen zijn er denk ik evenveel mensen met een echt mooie Windows setup als met een Mac-setup...

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:11:
Point taken :)
Daarentegen zijn er denk ik evenveel mensen met een echt mooie Windows setup als met een Mac-setup...
Het percentage ligt gewoon veel lager. Maar de mensen met een mooie windows setup zitten allemaal in de HK dus het is niet meer nodig :p.

/me Modjes waar zijn jullie als het nodig is :P

• royco_100

royco_100

Enthousiaste Tweaker

touchdomex schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:15:
[...]

/me Modjes waar zijn jullie als het nodig is :P
Niet hier :P
Ik ga morgen wel een pic van mn pc maken :)

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11-2025
touchdomex schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:05:
[...]

Daar heb je mij toch eventjes. Ik weet het ook niet. Maar een windows pc is over het algemeen iets normaals. Een pc die je wegmoffelt in een stoffig hoekje. Een mac koop je voor de helft voor het design De andere helft is het OS. Dat is denk ik de reden dat er een appart topic is voor Apple's

Xazer heeft hem gevonden. ;)

Hier staan de vereisten voor HK-XS. [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml]
Sorry, maar ik koop mijn pc ook half voor design, half voor de snelheid.....

Ik vind het ook jammer dat zo'n topic niet hier kan zogenaamd, want ik heb geen toegang tot HK (misschien toch maar eens een keer aanvragen :P )

Maar ehm, als dit topique morgen nog open is, zal ik wat fototjes posten...

Verwijderd

Aangezien ik mijn computer verkocht heb, kan ik helaas even geen foto maken. Zodra alles klaar is, dan zal ik een mooie opstelling neerzetten. Tevens over de HK, jammer als je naar xxxxx nr ingeschreven bent, want ik zit nog niet op een half jaar, maar wel over de 50 posts.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Dit topic is dubbel met Show Je Pc

dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.