Ik heb hier een vaag probleem, ik heb een Linksys router wag345, hierop zit mijn Planet adsl aangesloten. Deze zit vervolgens aangesloten op mijn Netgear switch met 5 machines erop, alle machines, waaronder een xbox360, kunnen gewoon op internet, krijgen netjes een dhcp ipadres toegekend, maar ik kan vanaf geeneen werkstation pingen of connectie krijgen met 1 van mijn machines in me netwerk.
Dus ik probeer van mijn machine te pingen die het ipadres 192.168.1.10 heeft, te pingen naar enkele willekeurige werkstations in de 192.168.1.x reeks, en krijg gewoon geen antwoord. Ik wil namelijk me xbox extender aan me WinXP MCE hangen, maar dit lukt dus niet. maar het is dus niet alleen de xbox die problemen ermee heeft. iemand een idee misschien?
Dus ik probeer van mijn machine te pingen die het ipadres 192.168.1.10 heeft, te pingen naar enkele willekeurige werkstations in de 192.168.1.x reeks, en krijg gewoon geen antwoord. Ik wil namelijk me xbox extender aan me WinXP MCE hangen, maar dit lukt dus niet. maar het is dus niet alleen de xbox die problemen ermee heeft. iemand een idee misschien?