Toon posts:

[Outlook Express] Stylesheet plaatjes worden niet geëmbed

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil voor Outlook Express een email template (stationary) maken.
Wanneer ik html code als volgend gebruik dan voegt OE het bestand toe aan de email, en verandert de bestandsnaam in CID: en wat willekeurige getallen.

code:
1
2
3
 <html><body>
[img]"logo.gif">
</body></html[/img]

Maar wanneer ik de volgende code gebruik wordt het image niet geëmbed.
code:
1
2
3
4
5
6
7
 <html><head>
<style type="text/css">
.logo { background-image:url(logo.gif); }
</style>
<head><body>
<div class="logo">...</div>
</body></html>

En ook het volgende werkt niet:
code:
1
2
3
 <html><body>
<table><tr><td background="logo.gif">...</td></tr></table>
</body></html>

Ik wil geen gebruik maken van plaatjes op een remote server, omdat voor OE gebruikers de plaatjes sinds sp2 voor winxp standaard geblokkeerd wordt.

Weet iemand hoe ik een stationary kan maken voor Outlook Express waarin één van beide mogelijkheden toch werkt?

[Niesje modus]
Omdat mijn sig 100% klopt heb Ik eerst al hard gezocht op Google, maar daar geen antwoord kunnen vinden. Toen hard op GOT gezocht voordat ik ging posten en dit [rml][ Outlook Express] Stylesheet plaatjes worden niet geëmbed[/rml] topic gevonden waar ik eigenlijk niets meer aan toe kon voegen dus hoopte dat iemand in de tussentijd misschien een oplossing had gevonden. Leek mij een beetje onzinnig om dan precies hetzelfde topic aan te gaan maken omdat mijn situatie dus 100% identiek is, maar bij deze dus maar een nieuw topic aangemaakt ;)
[/Niesje modus]

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 20:48 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Hier heb ik gewoon geen zin in. Je hoeft het niet met me eens te zijn, je mag een moderatieaktie belachelijk vinden maar daar zijn andere kanalen voor. Je kunt mij mailen, je kunt iets posten in het feedbacktopic, en als je er met mij niet uitkomt kun je een mailtje sturen naar het doktersteam, maar om nu in een techtopic je gram te halen is not done. Deze gaat dus dicht.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.