Toon posts:

Opnieuw beeld in blokjes Nu met MEER info

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik probeer het nogmaal, maar nu met meer info.

Ik heb een NVIDIA Video Kaart. Ik heb gedaan wat er in de handleiding staat, precies al die stappen. Er staat dan op een gegeven moment dat je naar de instellingen van het beeld moet gaan en dan Geavanceerd en dan Ge Force FX 5600. Maar het "kopje" met Ge Force FX 5600 zie ik niet staan. Ik zou niet weten wat ik fout heb gedaan.

Ik hoop dat iemand met deze informatie mij kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Remontjuh

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Wat dacht je van deze drivers te proberen:
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_84.21.html
:)

[ Voor 5% gewijzigd door Satch op 17-05-2006 19:43 ]

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-07 20:00
volgens mij heb je de drivers helemaal niet geinstalleerd, gebruik de post boven deze maar even

[ Voor 77% gewijzigd door Moning2 op 17-05-2006 19:45 ]

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Net als hier boven al is gezegt, en het klopt dat je dan dat tabblad niet ziet.

Verwijderd

Topicstarter
deze foutmelding krijg ik dan

http://www.uploaden.nl/to...ontjuh&p=31406_149498.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 19:55 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dat zou kunnen; ik kan in de release-notes niet terugvinden of de 5600-serie nog ondersteund wordt. Kijk anders op http://downloads.guru3d.com/download.php?id=10 of je daar een x32 WHQL-driver kan vinden waarin wordt gesproken over de 5600-serie.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-07 09:31
Deze foutmelding kreeg een vriend van me ook. Die had de Nvidiadrivers gedownload en probeerde die te installeren terwijl hij een ATi kaart bleek te hebben... :)

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:57:
[...]

Dat zou kunnen; ik kan in de release-notes niet terugvinden of de 5600-serie nog ondersteund wordt. Kijk anders op http://downloads.guru3d.com/download.php?id=10 of je daar een x32 WHQL-driver kan vinden waarin wordt gesproken over de 5600-serie.
Heb deze gevonden....

Is dit de goede?

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1393#download

Verwijderd

Topicstarter
djeejdjeej schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:06:
Deze foutmelding kreeg een vriend van me ook. Die had de Nvidiadrivers gedownload en probeerde die te installeren terwijl hij een ATi kaart bleek te hebben... :)
Ik heb van NVIDIA een installatie cd-rom, dus ik weet eigelijk zeker dat ik een NVIDIA kaart heb.

• MAX3400

MAX3400

Ja, doe maar... Hier staat die 5600 wel in het lijstje.

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 17-05-2006 20:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:11:
[...]

Ja, doe maar... Hier staat die 5600 wel in het lijstje.
Werkt ook niet

• MAX3400

MAX3400

Start => Uitvoeren > DXDIAG

Gaarne resultaten posten van je "Display" tabblad.

*lange edit*
Lees net pas je vorige topic. Een herinstallatie van je systeem kan dus ook betekenen dat je moederbord nog niet goed is geinstalleerd onder Windows waardoor je videokaart uberhaupt niet netjes wordt gedetecteerd.

Weet je zeker dat je in Apparaatbeheer (Nederlandstalige Windows-versies) geen rare uitroeptekens ofzo hebt staan?

[ Voor 71% gewijzigd door MAX3400 op 17-05-2006 20:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:14:
Start => Uitvoeren > DXDIAG

Gaarne resultaten posten van je "Display" tabblad.

*lange edit*
Lees net pas je vorige topic. Een herinstallatie van je systeem kan dus ook betekenen dat je moederbord nog niet goed is geinstalleerd onder Windows waardoor je videokaart uberhaupt niet netjes wordt gedetecteerd.

Weet je zeker dat je in Apparaatbeheer (Nederlandstalige Windows-versies) geen rare uitroeptekens ofzo hebt staan?
Er staan hier dus uitroeptekens

http://www.uploaden.nl/to...ontjuh&p=31406_149566.jpg

Verwijderd

Ik zie twee videocontrollers, is het niet zo dat ATI altijd een videokaart en een secundary videokaart in devman heeft staan?

Tenminste, mijn 9500non pro @9700 (maar ook stock) en 9800pro hadden dat allebei wel? En ik heb dat bij de 6600GT en 6800GS bijvoorbeeld niet gezien.

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 23:26:
Ik zie twee videocontrollers, is het niet zo dat ATI altijd een videokaart en een secundary videokaart in devman heeft staan?

Tenminste, mijn 9500non pro @9700 (maar ook stock) en 9800pro hadden dat allebei wel? En ik heb dat bij de 6600GT en 6800GS bijvoorbeeld niet gezien.
Ik heb een Ti4200 en heb idd ook maar 1 keer de Videokaart erin staan.

mijn T.net systeemspecspagina

• MAX3400

MAX3400

Dat betekent dat je moederbord niet goed functioneert onder Windows. Ik zou maar eens op zoek gaan naar je drivers hiervan en deze eerst installeren. Daarna zal je waarschijnlijk nog maar 1 of 2 uitroeptekens overhouden over VGA-bende; die moet je dan verwijderen, PC opnieuw opstarten en klaar.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Zonder overleg gesloten topics "heropenen" is niet echt de bedoeling, die gaan per definitie ook dicht.

Verder meldde ik in mijn eerdere sluitmessage een aantal dingen:
Als je een topic opent dien je volledig te zijn, dus minimaal exacte specs aan te geven van je hardware
GeForce FX5600 is (misschien) de chip op je videokaart, het is niet merk of modelnr van je videokaart. Je meldt niets anders over je systeem...
je driverversies en je software.
Meld je dus weer niet...
Zoek dat dan eerst op, anders heeft een topic geen zin (we hebben geen glazen bol...).
Tja, gaat dus weer op :/

Bovendien:
Daarnaast hoor je zelf op zoek te gaan naar een oplossing (iets wat dus alleen met goede zoektermen zal lukken, dus wederom zijn specs essentieel) en aan te geven waar je op zocht, wat je vond en wat er gebeurde toen je dat probeerde.
Je meldt dus weer niets over wat je zocht, wat je vond en wat je naar aanleiding daarvan probeerde. Je zegt alleen wat je zonder te zoeken probeerde (niet gek dat dat niet werkt...)

Kortom, dit gaat nog steeds nergens heen. Het is niet dat we je niet willen helpen, maar we kunnen je alleen helpen als je volledig en duidelijk bent. Kun je dat niet? Werk daar dan eerst aan ipv topics te openen die bij voorbaat niets opleveren omdat je niet de meest eenvoudige informatie kunt geven :o

[ Voor 3% gewijzigd door dion_b op 18-05-2006 08:49 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.