Toon posts:

[GNOME] Desktop Config Files?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af in welke file de opties voor het bureaublad zijn opgeslagen. Ik heb mijn Taakbalken namelijk vrij verkloot en wil de standaart config terugzette, is dit mogelijk?

Het gaat overigens over debian testing, ik heb al wat op google lopen zoeken en mijn /etc/ doorzocht, maar kon helaas weinig vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 19:04 ]

• slager
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 07:21
Kijk in je home-directory naar verborgen mappen met iets van gnome erin (bijv. .gnome2) en gooi die gewoon helemaal weg. Dan begint Gnome gewoon weer met de standaard config.

Verwijderd

Topicstarter
slager schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:14:
Kijk in je home-directory naar verborgen mappen met iets van gnome erin (bijv. .gnome2) en gooi die gewoon helemaal weg. Dan begint Gnome gewoon weer met de standaard config.
ah, zag het ook niet in console staan. maar de map .gnome2 staat er tog wel in! even proberen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 19:24 ]

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:55

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:23:
[...]

ah, zag het ook niet in console staan
Met ls bedoel je? Die laat standaard niets zien wat met een punt begint. ls -a (met de a van all) laat alles wel zien.

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Als je je taakbalk "hebt verqloot" kan je beter een nieuw panel aanmaken, of alle oude meuk van je panel verwijderen en alles zelf opnieuw toevoegen. Hoezo heel je Gnome config eruit gooien :?