Hallo, ik heb vandaag een router hier geinstalleerd en internet en alles werkt lekker, op 1 klein dingetje na. Zodra ik Azureus aan heb dan flipt heel me bandbreedte zelfs als er niks aant downloaden is. Gister zat ik lekker te leechen en te game tegelijk nu heb ik een ping van te hoog om de door wow aan te geven. Maar dat alleen zodra azureus aan staat. Het lijkt alsof dat programma gewoon heel me verbinding plat en alles voorzichzelf wil gebruiken
Weet iemand wat voor instelling ik in azureus moe veranderen? Of is dit int verkeerde forum en moet ik bij netwerken en dergelijke wezen? Ik gok hier, maar maybe ist wel combi van de twee.
Ik had hiervoor ICS of iig de winxp versie daarvan en alles werkt prima, en nu met zelfde install van azureus en met een router zegt ti ineens van zak in de stront ik neem alles over. Heb al gezocht op het forum, maar kreeg niet echt een direct antwoord te lezen, van daar mijn vraag
Ik had hiervoor ICS of iig de winxp versie daarvan en alles werkt prima, en nu met zelfde install van azureus en met een router zegt ti ineens van zak in de stront ik neem alles over. Heb al gezocht op het forum, maar kreeg niet echt een direct antwoord te lezen, van daar mijn vraag
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383