| Hey, Ik heb hier een probleem met een bepaalde computer zoals de topictitel je al deed vermoeden. Het probleem is als volgt: Als ik de computer opstart doet die het de ene keer wel en de andere keer niet, soms slaat die na 3 uur werken ook compleet vast. Als ik hem een reboot geef dan krijg ik geen boot-up beep of hoe dat ook heet en er komt een raar geluid uit de dvd speler/ cdrom speler/ floppy drive. Wanneer ik hem losschroef en het geheugen in een ander bankje doe doet die het wel weer ineens, of als ik een dvd speler afkoppel en later weer aansluit. | |
Systeeminfo | |
![]() GA-81848P -L | |
Wat ik heb gedaan | |
Hiervoor zat er al een ander moederbord in, ik dacht dat dit de boosdoener was dus nu heb ik er een nieuw moederbord in gezet (de GA-81848P). In het andere moederbord zat overigens 256 MB SDR geheugen.
Een half defecte videokaart of de processor? Klinkt dit logisch want ik ga niet weer zomaar iets bestellen om dit te testen want ik heb nu dus eigenlijk al voor nop een nieuw moederbord besteld. Weet iemand van jullie dus hier misschien wat ik het beste kan doen voordat ik weer ga bestellen/proberen. Ik kan hier ook zogauw geen andere processor vinden voor dit socket. Hartelijk dank, als er onduidelijkheden zijn hoor ik het wel. | |
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 16:53 ]